Új tag az MRSZ elnökségében

Ismét teljes létszámú a Magyar Reklámszövetség 24 tagú elnöksége.
Kapcsolódó cikkek

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) hétfőn bejelentette, hogy május 24-én tartott közgyűlésén a megbízói szektorban megüresedett helyre a tagság elnökségi tagnak választotta meg Mérő Ádámot, a Coca-Cola Magyarország regionális kommunikátorát.

Az üresedésre azért került, mert Grósz Judit, a Microsoft volt marketingigazgatója a megbízói oldalról átment az RTL Magyarországhoz, ahol digitális- és üzletfejlesztési igazgató lett.

„Pont jókor jött a hajó”
Február óta a Coca-Cola regionális kommunikátora, előtte 15 évig a Mindshare-nél dolgozott. Mérő Ádámot kérdeztük üdítőről, borról, gasztronómiáról.

A Magyar Reklámszövetség teljes 24 tagú elnöksége ezzel a következőképpen alakul:

Elnök:

Megbízói szektor:

Média szektor:

Szolgáltató szektor:

Tagozatok képviselői:

Magyarok nyerték a kommunikációs világ Oscarját
Már harmadik éve kerül zsinórban egy magyar reklámügynökség az Effie Effectiveness Index listájának élére. A díj alapítása óta az ACG már négyszer nyert a független ügynökségek kategóriájában.

 

Kiemelt kép: Mérő Ádám. Fotó: 24.hu / Fülöp Dániel Mátyás