Digitális felvilágosításba kezd a Telekom

A távközlési óriás célja ráirányítani a figyelmet, hogy a digitális technológiák miképp áltoztatják meg a társadalom életét pozitív irányba. Indul a Most.
Kapcsolódó cikkek

Sajtóbeszélgetésen jelentette be kedden a Magyar Telekom új kezdeményezését, illetve az ehhez tartozó kampányát, melynek neve Most, a fő üzenet pedig: Lépj előre a Mostba.

A szolgáltató szeretné ráirányítani a figyelmet arra, hogy a digitális technológiák hogyan változtatják meg a társadalom életét pozitív irányba, illetve miért érdemes lépést tartani a technológiai fejlődéssel. A cél, hogy jobban elterjedjen a digitális írástudás, mivel megfigyelhető, hogy bár az infrastruktúra fejlesztésére sokat költenek a szolgáltatók, ám a társadalomnak csak egy része tart lépést a fejlődéssel, így hiába áll  rendelkezésre a legújabb technológia, mert az a rendkívül gyors fejlődés következtében elavul, mire azt nagyobb körben is használni kezdik – mondta el Szabó Béla, a vállalat márka és lakossági kommunikációs igazgatója.

A Telekom vállalása voltaképpen egyfajta digitális felvilágosítás, magasabb szintre vinni és az élet részévé tenni, amit a digitális világ nyújt. A cég a Mosthoz kapcsolódó kampányában kifejezetten azokat igyekszik megszólítani, akiket nem hasonló koruk köt össze, hanem az, hogy többet hoznak ki az internetből. Az új film üzenete, hogy teljesen mindegy, hogy mikor született vagy hány éves, a net segítségével bárki többre lehet képes, legyen szó egyszerű kapcsolattartásról, okoskertészetről, digitális csillagvizsgálásról vagy éppen e-sportról. A Most generáció számára egy világ létezik, és az digitalizálódott, tele lehetőségekkel. Ők a pozitív változás nagykövetei. A filmben – melyet a DDB készített – egyébként felbukkan Rostás Dorina, a Buli Buli című dallal nemrég berobbant 13 éves YouTube sztár, valamint Domoszlay ’koloRRR’ Ádám profi e-sportoló is. Mindketten a digitális világ adta lehetőségekkel élnek és érnek el sikereket.

Pereszlényi Zoltán lakossági marketingigazgató a mai beszélgetésen felvázolta azt a víziót is, ami alapján

Pereszlényi az idei évi terveket illetően megemlítette még, hogy hamarosan a Telekom telefonos ügyfélszolgálatán  – egyelőre kísérleti jelleggel – hangfelismerővel és mesterséges intelligenciával is felvértezett rendszer fogadja majd a hívásokat, elősegítendő azt, hogy az ügyfelek ne vesszenek el a bonyolult menürendszerben. Az ügyfél csak szóban elmondja majd az automatának, hogy például számlapanasza van, és ezt felismerve a rendszer kapcsol a témában járatos ügyintézőt a rendszer.

Az RTL-től igazol a Telekom
Kovács András Péter, az RTL Magyarország eddigi vezérigazgatói tanácsadója lesz a Telekom új marketingkommunikációs osztályvezetője.