Megújult a legnagyobb magyar fájlküldő

A 2006 óta működő Mammutmail tulajdonosa, a Neo Interactive digitális ügynökség több technikai fejlesztést is végrehajtott, de a reklámokat is érintik a változások.
Kapcsolódó cikkek

Megújította a tartalommarketing és saját média üzletágának zászlóshajóját, a legnagyobb magyar fájlküldőt, a Mammutmailt a Neo Interactive – jelentette be a hazai tulajdonú digitális ügynökség.

A megújítás során több technikai fejlesztést is végrehajtottak a 2006-ban indult szolgáltatásban. A legfontosabb ezek közül az, hogy a site a korábbi Flash-es alapról HTML5-re váltott, hogy jobban megfeleljen az aktuális webes technológiai igényeknek. Emellett a Neo elhagyta az előválasztó oldalt, megváltoztatta az értesítő e-maileket, illetve a letöltők számára lehetővé tette az azonnali továbbküldést is.

Jelezték azt is, hogy az átalakítás nem áll meg ezzel. A következő lépés a felhasználók számára már nem látható hirdetéskezelő admin felület optimalizálása lesz, hiszen az oldal indulása óta megváltoztak, fejlődtek a reklámfelületek is, amit mostanra kiszolgálóoldalról is le kell követni. A legjelentősebb ezek közül a teljes képernyőt kitöltő tapéta és videóhirdetés.

Volt médiás veszi át a digitális utánpótlásképzőt
Török Diána váltja Ihász Ingridet a GroupM Akadémia élén.