A Discovery saját streamingszolgáltatást indít

David Attenboroughtól az olimpiáig minden egy helyen. 25 országban indul hamarosan, de nálunk egyelőre nem lesz elérhető.

Újabb erős versenyző lép be az amúgy is kiélezett streaming-piacra, a Discovery ugyanis bejelentette, hogy discovery+ néven elindítja előfizetéses non-fiction streamingszolgáltatását. A közlemény szerint a discovery+ exkluzív, eredeti sorozatokat tesz elérhetővé azokban a népszerű témákban, ahol a Discovery márkák erős vezető pozícióval bírnak – életmód, emberi kapcsolatok, otthon és főzés, valós rejtélyek és bűnesetek, paranormális világ, kaland, természet, tudomány, technológia és környezetvédelem –, emellett magas minőségű dokumentumfilmeket és élős sportközvetítést is kínál majd.

A discovery+ segítségével a valóságon alapuló történetek és életmódtartalmak karakteres és változatos kínálatával globálisan a világ legelőnyösebb szolgáltatását nyújtjuk a háztartásokban és a mobilos fogyasztóknak. Úgy gondoljuk, hogy a discovery+ minden streaming portfólió tökéletes része

– mondta David Zaslav, a Discovery, Inc. elnök-vezérigazgatója.

Az Egyesült Államokban a discovery+ mintegy 2500 aktuális és klasszikus sorozat több mint 55 ezer epizódjával indul a Discovery portfolió olyan csatornáiról, mint a HGTV, a Food Network, a TLC, az ID, az OWN, a Travel Channel, a Discovery Channel és az Animal Planet. A nézők új sorozatokban találkozhatnak ikonikus tévés frachise-zokkal, mint a 90 Day Fiancé (Három hónap jegyesség) és személyiségekkel mint Sir David Attenborough, Amy Schumer, David Schwimmer, Mike Rowe, Chip és Joanna Gaines, Ben Napier és még sokan mások.

Nagy hangsúly lesz a természetfilmeken, a discovery+ kizárólagos streaming hozzáférést biztosít majd a BBC leggazdagabb természettudományi tartalmaihoz, beleértve Sir David Attenborough sorozatát, a The Mating Game-et, illetve a Bolygónk, a Föld (Planet Earth) és A kék Bolygó (Blue Planet) sorozatokat, valamint a digitális The Dodo márkát. De az olimpiaközvetítést is el lehet majd érni a Eurosporton keresztül.

A Discovery a helyi nyelvű tartalmak hatalmas könyvtárán és az élő sporttartalmak széles portfólióján alapuló, közvetlenül a fogyasztóknak szóló szolgáltatását nemzetközi szinten 25 országban indítja el, többek között az észak-európai régióban, illetve Olaszországban, Hollandiában és Spanyolországban, de tervezik Latin-Amerikára és Ázsia egyes piacaira is kiterjeszteni. A közlemény alapján úgy tűnik, Magyarországon egyelőre nem lesz elérhető a szolgáltatás.