Nem haraptak rá a magyarok a Love Islandre

Szeptember elején indult az RTL új realityje, a Love Island, amit legutóbb Való Világgal kevert Éden Hotelként lehetne jellemezni.

Szeptember elején indult az RTL új realityje, a Love Island, amit legutóbb a Való Világgal kevert Éden Hotelként lehetne jellemezni. Az Index által megírt számok alapján nem mozgatta meg túlzottan a nézőket, az első hét 11 százalékos közönségarányát nem sikerült lényegesen feljebb tornáznia, mindössze a 11,6 százalékra, ami főműsoridőben nagyon alacsonynak számít. A 18-49-es korcsoportot így is bőven az RTL dominálja: a legnézettebb harminc műsorból húszat a csatorna ad, kilencet a TV2 és egyet az M4 (a magyar-szlovák EB-selejtezővel). A 39. hét legnézettebb műsora szokás szerint A mi kis falunk lett, így néz ki az élboly a 18-49-es korcsoportra vetítve:

Kiemelt kép: RTL