Márkacascót kínál a Suzuki

Saját cascóval indította a második negyedévet a Magyar Suzuki Zrt. A Suzuki Casco biztosítást kizárólag a Suzuki tulajdonosok részére alakították ki; az egyedülállóan kedvező feltételeket kínáló biztosítási terméket kizárólag a hivatalos Suzuki-márkakereskedések és -márkaszervizek értékesíthetik. A termék biztosítási partnere az Allianz Hungária Zrt.
Kapcsolódó cikkek

Alapvetően az ügyfél érdekeit szolgálja, ha az autókat hozzáértő, képzett szerelők eredeti alkatrészek beépítésével szervizelik, hiszen ez nagymértékben javítja az élettartamot, növeli a megbízhatóságot és ezen keresztül a tulajdonosok elégedettségét – állítja a magyarországi gyár közleményében. A nem hivatalos garázsszervizek hamisan kecsegtetik „költségkímélő” megoldásokkal a tulajdonosokat: az utángyártott alkatrészek beépítése nem kockázatmentes, ezért fontos az eredeti alkatrészek alkalmazása és a hozzáértés – teszik hozzá.

Ezért is törekednek arra, hogy az értékesítés–szerviz–pótalkatrész területek harmonikus működésén keresztül partnerbiztosító bevonásával tegyék vonzóvá a gyári szolgáltatások alkalmazását. Ebben a házi márkacasco remek lehetőségeket kínál: a gépjármű javíthatósági határát a gépjármű kárkori értékének száz százalékára terjesztik ki, az alap önrész márkaszervizes javítás esetén feleződik. További előny, hogy az autómentés – valamint a szállítás és tárolás – költségét 300 ezer forintig térítik, és nem kell fizetnie az ügyfélnek a szélvédő cseréjéért sem. Amennyiben a márkacascót igénybe veszi az ügyfél, térítésmentesen kölcsön gépkocsit biztosít a javítást végző márkaszerviz. (De azért a részletekről nem árt tájékozódni a márkakereskedésekben.)

Úgy érzik, az új márkacascóval a tulajdonosok számára hosszú távon is megtérülő konstrukciót sikerült kidolgozniuk, és hogy az ilyen módon szervizelt és karbantartott autók élettartama nőhet, így felértékelődhetnek a másodpiaci értékesítésben is, ami nem mellékes körülmény egyetlen tulajdonos számára sem. Mindezzel javul a márka megbízhatósága és megítélése a fogyasztók körében, így a most bevezetett konstrukció hozzájárul az ügyfelek bizalmának erősödéséhez is – bíznak benne.