FEOSZ: megtéveszti ügyfeleit a Telenor

A szövetség a hozzá érkezett panaszok alapján bejelentést tett a telefonszolgáltató ellen, megtévesztő tájékoztatás és a törvényes fogyasztói jogok korlátozása, tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt.

Mellesleg…

A Fogyasztóvédelemi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) közleménye szerint több fogyasztói bejelentés érkezett hozzájuk a Telenor Magyarország Zrt.-vel szemben. Ezek arról szóltak, hogy a vállalkozás törvénybe ütközően korlátozza a fogyasztói jogokat. A szövetség szerint a szolgáltató internetes honlapjának tartalmából kiderül: valóban megtévesztő és egyben félrevezető információkat ad a szolgáltató arról, hogyan és miként érvényesíthetőek hibás teljesítésnél az igények.

Készülékcsere

1. Így a vállalkozás a 3 munkanapon belül meghibásodott