Gondok lehettek egyes június 12-ei OTP-s tranzakcióknál

Ígérik, hogy hamar rendezik az érintett számlák egyenlegeit.

Akik felmentek kedd reggel vagy délelőtt az OTP internetbankjába, az alábbi figyelmeztetéssel találkozhattak:

Megkérdeztük az OTP-t, ez mit jelent.

Tudakoltuk továbbá, hogyan, honnan lehet látni a számlaegyenlegből, hogy a hiba érintette-e a számlatulajdonost. Az is érdekelte volna lapunkat, hogy a számlatulajdonosok hány százalékát érinthette a hiba. Kérdeztük még, mit jelent, hogy az érintett számlák egyenlege rendezésre kerül, illetve hogy mikor rendeződnek a számlaegyenlegek.

A bank válaszában ilyen részletekre nem tért ki. Annyit írtak, hogy az OTP Banktól független szolgáltató miatt fordulhatott elő, hogy egyes, június 12-én indított kártyás tranzakciók csökkentették a számlaegyenleget, azonban a kereskedő oldalán, illetve az ATM-en sikertelen vásárlásként vagy sikertelen készpénzfelvételként jelentkeztek. Arra kérték ügyfeleiket, számlaegyenlegük ellenőrzésével győződjenek meg arról, hogy a kártyatársasági hiba érintette-e bármely június 12-ei tranzakciót.

Arra, hogy mikor rendeződnek a számlaegyenlegek, nem írtak konkrétumot, csak annyit, hogy az érintett számlák egyenlegét rövid idő alatt rendezik, illetve megismételték ami a közleményben is szerepel, vagyis hogy az ügyfeleknek nincs teendője.

Végül a kellemetlenségért a szolgáltató nevében is elnézést kértek.