Pénteken elköltözik a NAV központi ügyfélszolgálata, mert felújíttatják az épületet

A Kresz Géza utcai irodában már csak csütörtökön lehet ügyet intézni.
Kapcsolódó cikkek

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal kivitelezőt keres Budapest, XIII. kerület Kresz Géza u. 13-15. (hrsz.: 25142/1) szám alatti irodaépülete komplex felújításának munkáira – derül ki a TED-ből.

A felújítás miatt költözik is az iroda, derül ki a NAV közleményéből:

2017. november 20-tól a NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága és a NAV Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatósága központi ügyfélszolgálata közösen működik a 1134 Budapest, Dózsa György út 128-132. szám alatt. A 1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15. szám alatt lévő központi ügyfélszolgálat utoljára 2017. november 16-án, csütörtökön tart nyitva. 2017. november 17-én, pénteken – a költözés miatt – zárva tart.

A kiírás szerint a telek területe: 2026 m2, az épület nettó alapterülete: 4516,53 m2, a szintek száma: pince + 7 szint.

Azt is írják, hogy az irodaépület 1980-ban épült, melyben a karbantartási munkákon kívül annyi történt, hogy közel 20 évvel ezelőtt kialakították a jelenlegi ügyfélszolgálatot, illetve 2003-ban a kazánt újították fel. Felsorolják azt is, mivel van gond. Elég sok mindennel:

És azt szeretnék, hogy a felújítással párhuzamosan az épület klimatizálása is megoldódjon. Hogy mennyi pénzt szánnak a felújításra, az nem derül ki az ajánlatkérésből.

Kiemelt kép:Neményi Márton

Címkék: navfelújítás