Terjeszkedik a sportóriás

Ismét lehetőséget látnak a sportruházati láncok a magyar piacon – írja a Napi Gazdaság.
Kapcsolódó cikkek

Új üzletek nyitását tervezi a Decathlon Magyarországon. A sportruházati lánc 2005-től 2008-ig folyamatosan két számjegyű forgalomnövekedést ért el, a pénzügyi válság 2008-as kezdete után azonban a bővülés megállt, 2009-ben pedig már visszaesett a forgalom. A cég 2010-től ismét növekedésnek indult. Idén, az első nyolc hónapban pedig ismét két számjegyű növekedést ért.

A Decathlonnak jelenleg 13 áruháza van Magyarországon, és a sportruházati piac 20 százalékát mondhatja magáénak, amivel lényegében piacvezető. A cég jövőre három új áruház nyitását tervezi vidéki nagyvárosokban, ám egyelőre nem tudni, hogy Pécs, Szeged és Nyíregyháza közül hol lesz elsőként sportbolt.