A múlt héten a social mediában indult kampány három további lábbal egészül ki: országos plakátkampány indult, amelynek keretében több mint 200 helyen látható az “#ugyanaz a szeretet” üzenet a falvaktól a városokig és Budapest számos pontján.
„a család az család”
Fontosnak tartottuk, hogy mindenhová eljuttassuk a szeretet hangját és végre olyan plakátokkal találkozzanak az emberek, ami erről szól. A karácsony előtti időszakban a családok életében ez különösen fontos, így a kampányunk egészen december közepéig fog futni
– jelentette be az alapítvány.
Ezen kívül négy országos magazin decemberi számában található egész oldalas hirdetés: a JOY, Glamour, Forbes, valamint az ELLE lapjain illetve számos nagy online hírportál, online magazin oldalán is feltűnik az új kampány bannerek formájában.
A filmek televízióban is láthatóak lesznek, miután a ViacomCBS vállalta, hogy a hazai kábelcsatornáin, a Comedy Central, a Paramount Network és az MTV műsorán, társadalmi célú hirdetésekben vetíti a spotokat.
A filmek családokat mutatnak három hétköznapi helyzetben: aggódás az orvosnál, szurkolás a gyerek sportmérkőzésén vagy éppen az esti rutin menete. Ezeken a szituációkon keresztül mutatják meg, hogy ami számít, abban nincs különbség: a család az család.
A civil szervezet a múlt héten, a Gyermekjogok nemzetközi Napjára időzítve indított kampányt, amelyben arra hívják fel a figyelmet, hogy miközben a szivárványcsaládok ugyanúgy szeretik a gyerekeiket, mint az összes magyar család, addig az állam nem biztosít azonos jogokat nekik. Például csak az egyik, a hivatalosan bejegyzett szülő után örökölhetnek, a másik szülő után nem jogosultak tartásdíjra, ha pedig orvoshoz kell vinni őket, akkor is csak az egyik szülő kaphat információt arról, hogy mi van a gyerekükkel. A kampány az örökbefogadást megnehezítő törvény benyújtásának évfordulójához is igazodik, hiszen egy éppen éve javasolta a kormány, hogy az örökbefogadásoknál a gyermekvédelmi szakemberek döntését felülbírálhassa egy politikus, Novák Katalin családügyi miniszter.