Innovációs támogatást nyert a 24.hu a Google pályázatán

Így személyre szabott nyitóoldalt, hírleveleket, és több érdeklődésalapú tartalmat kapnak az olvasók.

A Google 2015-ben indította DNI  nevű programját (a DNI az angol digital news initiative kifejezés, azaz nagyjából a digitális újságírásért kezdeményezés rövidítése)  azzal a céllal, hogy támogassa az újságírói szakmát és a minőségi online tartalomgyártást, valamint felkarolja az online kiadók innovációs ötleteit. Ugyan a Central Digitális Média korábban sikertelenül pályázott, azonban idén újra nekifutott, aminek eredményeként a 24.hu jelentős mértékű támogatást nyert el fejlesztési terveinek megvalósításához.

A pályázattal a Central Médiacsoport két egymásra épülő technológiai megoldásra kért fejlesztési támogatást:

A két technológiai fejlesztés együttesen lehetővé teszi személyre szabott nyitóoldalak, hírlevelek megvalósítását, ezen kívül több érdeklődésalapú tartalom átadását az olvasóknak. 

Összességében tehát abban fog minket segíteni a megvalósuló fejlesztés, hogy a jelenleginél is relevánsabb, izgalmasabb és az olvasókat jobban érdeklő tartalmakat kínáljunk mindenkinek saját érdeklődésének megfelelően.

A pályázaton a 24.hu kiadóján kívül támogatást nyert még az Index és a 444.hu kiadója is, továbbá az Origót megjelentető New Wave Media Group. A győztesek részletes listája és a pályázati anyagok összefoglalója itt található, angol nyelven.