Írásos panasz a MÁV-nak

Az utasok egy része annyira kikészült a Vác-Budapest vonalon állandósult hihetetlen késések miatt, hogy kártérítést akar kapni a vasúttársaságtól.

Kérdés, hogy mit fogad el a MÁV? Felhívtuk Szabó Anettet a MÁV-Start szóvivőjét, aki megerősítette, hogy az üzletszabályzat szerint valóban jár az utasoknak hosszabb késések esetén kártérítés. Panaszukat a konkrét eset vagy esetek leírásával mindenképpen írásban kell elküldeniük, de nincs megszabva, hogy ezt milyen formában kell beadniuk vagy beküldeniük.

Legyen meg  a jegy!

Hivatalos formanyomtatványt az állomásokon kérhetnek a pénztárakban vagy ügyfélszolgálatokon, de ha nem akarnak ezzel vesződni, akkor elég, ha levelet küldenek , esetleg faxolnak, vagy e-mailben írják meg a panaszukat. A lényeg, hogy ne dobják el a panaszolt útra érvényes jegyüket, mert csak azzal együtt jogosultak kártérítésre! Jó az is, ha megadnak egy telefonszámot, ahol fel tudják hívni a vasúttársaságtól a panaszost, ha egyeztetni kellene valamit.

Hová címezzék a panaszt?

Levélben: MÁV-START Zrt. Ügyfélszolgálat, 1426 Budapest, Pf.: 56.

Faxon: 06 (1) 511 2093

E-mailben: eszrevetel@mav-start.hu