Gasztro forradalom rendezvényeken

Valami elindult a magyar gasztronómiai piacon, ha óvatosan is: egyre nagyobb divat új ízeket és minőségi alapanyagokból készült ételkülönlegességeket tálalni a vendégeknek.

Az igényes ételek készítése és az éttermi kultúra egyre fontosabb a hétköznapokban. Ez a trend nemcsak az éttermekben és az otthonokban jelentkezik, hanem az üzleti élet különféle eseményeit kiszolgáló catering piacon is megjelent. A Waldorf Catering a friss alapanyagok, az egészséges és természetes ízek, az izgalmasabb, kisebb adagokból álló ételsorok bevezetése után a kézműves termékekre helyezte a hangsúlyt. 22 fogásos finger food főétkezés kínálatában olyan exkluzív, küllemében és ízében egyedülálló gasztronómiai élményt nyújtó ételek találhatóak, mint például a sült cékla tatár kecskesajt-krémmel és a kelkáposzta tagliatelle mangalica pástétommal. Mihályi László cukrász keze munkáját dicsérik ezen menük különleges desszertjei, a rozmaring flan, a körte crumble vagy a mandarinos sütőtökös tartlette.

A Waldorf tudatos szolgáltatóként kezdetektől törekedett a helyi, kiváló minőségű alapanyagok beszerzésére. Mára családi vállalkozások, mikrogazdaságok, gasztronómiai kisvállalkozások, termelők és mesteremberek biztosítják együttesen: jó minőségű, magyar, kulinárisan kiemelkedő ételkülönlegességek megjelenését a Waldorf rendezvényein. Úttörőként példát mutat arra is, hogy valós modell egy party service esetén is, hogy saját régiójából, hosszú távon, egyenletes minőséget szerezzen be, biztosítva ezzel a lokál patrióta mentalitáson túl a helyi vállalkozások megélhetését és fellendülését.

„Fontosnak tartom segíteni a vidék és a kézműves mesterségek újraéledésének folyamatát. Magyar termékek, magyar piacon – nekünk, akik nagy mennyiségben vásárolunk alapanyagokat, feladatunk, hogy beszerzéseinkkel a kiváló minőséget produkáló, manufakturális termékek piacát támogassuk. Az a cég, aki nem törekszik szoros, kölcsönös bizalomra épülő együttműködésekre környezetével, nem maradhat hosszú távon az élmezőnyben.”
Selmeczi Vilmos, tulajdonos
Waldorf Catering

Az étkezési kultúra átalakulásával párhuzamosan a vállalkozások életében is egyre tudatosabb szerepet tölt be a gasztronómia. A finger food forradalom után egyre nagyobb igény mutatkozott a biomenük és kompozíciók összeállítására, ezért a Waldorf 2010-ban saját Bio Divíziót hozott létre, melynek kínálatában házi, kézműves termékek dominálnak.

Címkék: PR-cikkek