Pénzügyi kommunikációs konferencia

A Kreatív Csoport és a SanomaBudapest közösen szervezi a Pénzügyi kommunikációs konferenciát, melynek a Continental Hotel Zara ad otthont 2010. október 14-én.

Az idei pénzpiaci szereplők kommunikációjával foglalkozó konferencia központi témája a „Pénzügyi edukáció a márkaépítés szolgálatában”, vagyis, hogy kinek, mit és hogyan kommunikáljunk egy nehezített terepen?
A konferencia során hazai és külföldi szakemberek, többek között Simor András, tartanak előadásokat a hazai pénzügyi kultúra fejlesztéséről, online eszközhasználatról és más számos érdekes témáról.

A szakmai program Simor András, a Magyar Nemzeti Bank elnökének nyitóelőadásával kezdődik „Közszolgáltatók és pénzügyi szolgáltatók egy hajóban, avagy miért jó befektetés a pénzügyi kultúra fejlesztése?” címmel. Előadást tart Bálint Viktor, a Sanoma Budapest lapigazgatója a Pénzügyi navigátor programról. Vendégünk lesz Hajnal Csongor a Providenttől, aki a CSR-ről, vagyis a társadalmi vállalati felelősségről és ennek márkaépítési szegmenseiről beszél. Borissza Kitti a Brandmointortól a hazai pénzintézetek online eszközeiről tart majd előadást. Részt vesz a konferencián a Zenith Optimedia volt ügyvezetője, Tóth Orsolya is, aki „Hatékonyság mindenek felett! Hogyan tervezzünk médiát pénzintézeteknek válságban?” címmel tart előadást. Szlovákiából érkezik a konferenciára Igor Barát, Postova Banka, a szlovák euro-bevezetés koordinálásának korábbi kormányzati megbízottja, aki a szlovákiai euro-bevezetés kommunikációjáról beszél. Dr. Tomcsányi Péter a Prime Rate ügyvezető igazgatója „Ügyfél preferenciák a magyarországi számlakivonatok esetében” címmel tart előadást. Itt lesz R. Kovács Dániel a Front Page Communications ügyvezető igazgatója, aki a pénzügyi kultúra helyzetéről és annak fejlesztési lehetőségeiről beszél. Erdei Zsuzsa a Budapest Bank mikor szegmens vezetője a Magyar Gazellák és a tudatosság növelő eszközök viszonyát mutatja be. „Hogyan használjuk a printfelületeket pénzügyi kommunikációra? Az AdMonitor kutatás eredményei.” című előadást Salamon Brigitta a Sanoma Budapest, hirdetési marketingosztály-vezetője tartja. A konferencián részt vesz továbbá számos hazai szakember.

A részletes program az alábbi linken megtekinthető:
http://www.kreativ.hu/esemeny/penzugyi_kommunikacios_konferencia/index.php

Címkék: PR-cikkek