Egyedi és cégére szabott ajánlat, pár kattintással

Elsősorban a magas minőséggel kíván népszerűvé válni az MVM Partner Energiakereskedelmi ZRt. a kis- és középvállalkozások (kkv-k) piacán, és ezen alapvetően az ügyfelek kiszolgálásának módját értik.

Ennek jegyében a www.mvmpartner.hu weboldalon október 15-től már online is lehet villamos energia vásárláshoz ajánlatot kérni. Egyebek mellett erről beszélgettünk a társaság operatív igazgatójával, Dr. Ugron Gáspár Gáborral.

Miért jobb, ha egy kis- és közepes vállalkozás egy online felületen kér villamos energia ajánlatot, mintha mondjuk telefonon?

Nem jobb, hanem más. Mindenképpen gyorsabb, de pontosabb is. Egy kkv számára mostanra egyértelműen alapvető fontosságúvá vált, hogy milyen áron szerzi be a villamos energiát. Hogy úgy mondjam, ez akár a „válságállóságát” is meghatározza.

Igen ám, csak ahhoz, hogy optimális ajánlatot kapjon valaki, a lehető legpontosabban meg kell határoznia egy sor, a saját cégére jellemző fogyasztási szokást, struktúrát. A rendszer kifejlesztésekor azt tartottuk szem előtt, hogy közérthető, hétköznapi nyelven faggassuk ki leendő ügyfeleinket fogyasztási szokásaikról, termelési struktúrájukról, és ez alapján készítsünk számukra ajánlatot. Egy internetes felület erre tökéletesen alkalmas.


Ahány vállalkozás, annyiféle fogyasztó. Biztosan mindegyiknek érdemes áttérnie a szabadpiacra?

A piaci fogyasztók közül azok járnak a legjobban, akik képesek rá, hogy előre megtervezzék villamos energia fogyasztásukat. Ehhez egy úgynevezett idősoros árammérőre van szükség, melynek segítségével negyedórás lebontásban mérhető és követhető, mikor mennyi villamos energiát igényel az adott cég. Amikor megvan ez a napi menetrend, a napon belüli villamosenergia-hatékonyságot is meg tudjuk határozni, s ezért is kedvezőbbek az áraink. A kisebb méretű cégek nem így fogyasztanak, esetükben profilbesorolással állapítjuk meg a fogyasztási karakterisztikát. Ebben a körben is azt tapasztaljuk, hogy igen kedvező feltételekkel tudjuk értékesíteni a villamos energiát. Általánosságban azt tudjuk mondani, hogy az online ügyfélszolgálat azon társaságok számára ideális, amelyek éves fogyasztása az összes telephelyet figyelembe véve sem haladja meg az 1 GWh-t évente.

Mekkora árelőnyhöz tud jutni egy átlagos fogyasztó a versenypiacon, ha jól választ villamosenergia-kereskedőt?

Ez több mindentől függ. Egy átlagos ipari üzemben, ahol mondjuk reggel nyolctól délután négyig, ötig tart a munkaidő, kilowattóránként akár másfél-két forintos árelőny is elképzelhető, és ehhez precízebb szolgáltatás, jobb fizetési feltételek is társulhatnak. Az MVM Partner és az egész MVM Csoport számára ez a szféra kiemelt prioritással bír, melynek biztos támasza, hosszú távú megbízható partnere akarunk lenni.

További információk!

Címkék: PR-cikkek