Megéri hirdetésre költeni?

Reklámköltés mesterkurzus indul!

A lapok vékonyabbak, a reklámblokkok rövidebbek lettek a gazdasági válság tüneteként. A reklámköltés az első terület, ahol a cégek spórolnak a költéseken, és felteszik a kérdést:
hogyan tudják minimálisra szorítani a nem potenciális vevők elérését? Eközben a médiumok azért harcolnak, hogy a cégek náluk költsék el a pénzüket.

A Reklámakadémia közös katedrára szólítja a két egymásnak feszülő érdeket, és Reklámköltés mesterkurzusán reklámköltő cégek és médiumok osztják meg tapasztalataikat az érdeklődőkkel. A kurzus célja, hogy teljes körű képet adjon a hazai médiapiac jelenlegi helyzetéről. A cégek világosan lássák, hogyan érhetik el célcsoportjukat a lehető legkisebb költséggel. A médiumok ismerjék meg azokat a szempontokat, amelyek alapján a cégek hirdetési felületet választanak.

A mesterkurzus oktatói:
Baráth Maya, Dr. Breitner Miklós (HVG), Dr. Nagy Bálint (MRSZ), Dr. Szabó D. Tamás (Magyar Telekom), Herendi Gábor (Skyfilm), Jüttner Katalin (Marks and Spencer), Kádár Tamás (Est Média), Kiss Emőke, Lengyel András (Axel Springer), Lukács Csilla (ATV), Mányi-Szabó Gabriella (Medialógus), Miczinkó Katalin (Blikk), Novák Péter (Kirowski), Pénzes Anna (MédiaSpirit), Perjés Tamás (Szonda Ipsos), Sas István, Schiffer Ferenc (Carat), Simon Zsolt (MAKSZ), Várhelyi Endre (Hat Reklámügynökség).

Jelentkezés és további információk:
06 1 266-7601 / 06 20 338 0352 / www.reklamakademia.hu

Címkék: PR-cikkek