Tescóban is árul repülőjegyet a Wizz Air

Kísérleti jelleggel három áruházban árusítja jegyeit a Wizz Air. Lépését a cég azzal indokolta, hogy Magyarországon a potenciális utasok jelentős része nem használja az internetet.

A hazai helyzetről sokat elárul, hogy a Wizz az összes eladás háromnegyedét bonyolítja az interneten, míg Nyugat-Európában 90-95 százalék fölötti a netes vásárlók aránya. A Wizz ugyanakkor telefonos ügyfélszolgálaton keresztül 10-13, a partner utazási irodákban 17-20 százalékát értékesíti a jegyeknek – írja a Népszabadság.

A légitársaság a fapadosokra jellemző rugalmas árpolitika helyett egységáron kínálja a tescós jegyeket, melyek harminc nappal a vásárlás után használhatók fel legkorábban a Wizz menetrendjében szereplő összes célállomásra, Palma de Mallorca kivételével.

Ha a vevők “rákapnak” a lehetőségre, akkor kiterjesztik az akciót.

Címkék: archívum