Növeltele bevételeit az Est Média

Jól teljesített az Est Média csoport a 2004-es év első felében. A print kiadványok listaáras bevétele a tavalyi bevételhez képest 4,3 százalékkal nőtt, elérve ezzel a 2,62 milliárd forintot.

A kiadó legsikeresebb kiadványa, a Pesti Est olvasottsága közel 20 százalékkal nőtt 2004. első félévében, jelenleg 1320 budapesti terjesztési ponton juthatnak hozzá az olvasók. Elsősorban a divatos szórakozóhelyeken növelték jelenlétüket, emellett a meglévő helyszíneken is emelték a kihelyezett kiadványok számát. A fejlesztésenek megfelelően a 110.000 példányban megjelenő Pesti Est példányszámát a jövő hónaptól 130.000-re emeli a kiadó.

A vidéki Est Lapok növekedése 22,1 százalékos volt, az Est Indoor listaáras bevétele ebben az időszakban 2,9 milliárd forint, 9,1 százalékkal meghaladva a tavalyi év hasonló időszakának eredményét. Az eddig 15 000 példányban megjelenő Debrecen-Nyíregyházi Est október 1-jétől kettéválik, és külön lapként jelenik meg a Debreceni Est 13 000, valamint a Nyíregyházi Est 6000 példányban. Így az idén – a Szekszárdi Est példányszámának áprilisi 5.000-ről 6.000-re emelésével – vidéki kiadványaink példányszáma 194 000-re nő – derül ki az Est Média által kiadott féléves tájékoztatóból.

Címkék: archívum