A Gasztro Club a budapesti gasztronómiai piac szereplőinek összefogására törekszik. Célja az érdekképviseleten és tájékoztatásán túl a szakmai szereplők közötti párbeszéd elősegítése. Tagjai a vendéglátásban működő ital- és gasztronómiai gyártó- és forgalmazó cégek, étteremtulajdonosok és a vendéglátásba beszállító vállalatok. A tavalyi év végén a klubtagok között készített felmérések alapján nagymértékű igény mutatkozott a szakmai információkra és a gyártói termékek bemutatására. A tagok harmada az új és folyamatos információk miatt tartja fontosnak a Gasztro Clubot, míg további egy harmaduk a kapcsolatépítés fontosságát nevezte meg. Az igényeket elemezve a Gasztro Club céljai a következőkkel egészültek ki: kötetlen szórakozási és ismerkedési lehetőséget teremt a top gasztro tulajdonosoknak és üzletvezetőknek, megerősíti a gyártók helyét a piacon (rendezvényekkel, kóstoltatókkal, termékbemutatókkal, szakmai információk átadásával pl.: internetes oldalon keresztül, szakmai kiadványok formájában, hírlevelekben stb.). valamint extra szolgáltatásokat és támogatást nyújt a kiemelt gasztronómiában érdekelt cégeknek. A klub lehetőséget kíván biztosítani a piacra frissen belépő vállalkozások, például új borászatok, éttermek nagyközönség és a szakmai közönség számára történő bemutatkozására is.
– Fontosnak tartjuk, hogy az ital- és gasztronómiai ágazatban tevékenykedő cégek között párbeszéd alakuljon ki még akkor is, ha egyes területeken konkurenciái egymásnak. Bár ritka hazánkban a hasonló szakmai összefogás, de ha a nemzetközi példákat nézzük, világosan látszik, hogy egy-egy szakma érdekeinek megfelelő képviselete és jelentős eredmények elérése csak akkor képzelhető el, ha a piac szereplői hajlandók egymással konstruktívan együttműködni. Ez minden klubtagunk közös érdeke. – nyilatkozta Wéber Nikoletta a klub menedzsere. A klub működése tekintetében épít vendéglátó ipari beszállítói klubtagjaira, a nyárköszöntő partit például a Borsodi Sörgyár közreműködésével rendezte meg.