Kulcsrakész üzletek vállalkozóknak

A magyarországi vállalkozásfejlesztés szempontjából kiemelkedő jelentőségű rendezvény helyszíne lesz a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem ez év október 14. és 16. között. Az Első Magyarországi BuyBrand Show és Nemzetközi Franchise Expo keretében számos külföldi és magyar üzlethálózat mutatkozik be azzal a céllal, hogy új vállalkozó partnereket találjon Magyarországon.

Budapest, 2004. június 14.: A DAKEXPO Kft. bejelentette, hogy október 14. és 16. között megrendezi az Első Magyarországi BuyBrand Show és Nemzetközi Franchise Expót a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen. A rendezvény célja, hogy sikeres külföldi és magyarországi franchise üzlethálózatok mutatkozhassanak be és új vállalkozó partnereket találjanak Magyarországon.

„A rendezvény a külföldön rendszeres és igen sikeres Franchise Expók mintáját követi,” – mondta dr. Mandel Katalin, a DAKEXPO ügyvezetője. „A kiállító cégek bemutatják üzleteiket és felkínálják a lehetőséget, hogy magyar vállalkozók a függetlenségük megőrzése mellett átvegyék üzleti módszereiket, márkanevüket, megjelenésüket. A márkahálózatba „beszálló” vállalkozók pedig a piac által már sikeresnek ítélt tevékenységbe kezdhetnek, kedvező finanszírozási feltételekkel.”

Magyarországon már eddig is több sikeres franchise-hálózat működik, elég csak az ismert benzinkúthálózatokra vagy mobiltelefon márka-bolthálózatokra gondolni. Azonban sikeres franchise-hálózatokat nem csak nagyvállalatok működtethetnek, hanem közepes, vagy akár kisméretű vállalkozások is: ezt számos észak-amerikai és európai példa mutatja.

A franchise-rendszerekben működtetett partnerhálózatok sikere napjainkra egyértelművé tette, hogy a márkavásárlásra épülő üzleti modell ideális, testre szabott együttműködési formákat kínál minden piaci szegmensben, szinte minden piaci szereplőnek. A franchise-hálózatok építése, bővítése sok vállalkozás számára a leghatékonyabb eszköz a piaci részesedés növelésére, befektetők bevonására és a tőkeköltségek megosztására.

Az októberi Első Magyarországi BuyBrand Show kiállítói között lesz többek között a hazánkban már jelenlévő American Subway Sandwiches üzlethálózat is. „A termékeink és az értékesítési módszereink sikeresek és letisztultak. Magyar partnereink ehhez teszik hozzá szakértelmük, munkájuk és saját forrásaik mellett saját stílusukat és elképzeléseiket, amelyek tovább erősítik a Subway márkát. A közös erőfeszítések gyümölcse a közös piacszerzés” – mondta John Holm a Subway első magyarországi franchise partnere, a Székelyföld Kft. igazgatója.

Ugyancsak részt vesz a kiállításon az Otthon Centrum Rt. is. „A franchise-hálózat építését hatékony piacnövelő eszköznek tartjuk, amelynek eredményeként egy márka sikerét egy életképes tőkeszerkezet és a partnerek nagyfokú önállósága támogatja” – nyilatkozta Révész Sándor vezérigazgató helyettes. „A piaci növekedés jól megválasztott eszközei meghatározzák egy szolgáltatás versenyképességét. A márkavásárlásoknak a jelenleginél lényegesen nagyobb szerepe lesz a magyar üzleti életben.”

Az említett cégeken kívül több hazai és külföldi vállalkozás vesz részt a gyorséttermi és az ingatlanszolgáltatási szektorból, és ugyancsak több vállalkozó képviseli a gyorstisztítói, a ruha-kiskereskedelmi és a szépségipari szolgáltatókat. A kiállítóknak várhatóan mintegy kétharmada lesz külföldi vállalkozás.

Az októberi rendezvény, akár csak a többi, hasonlóképp megrendezett külföldi franchise expó, a növekedni vágyó sikeres márkatulajdonosok mellett várja a vállalkozni kívánókat, akik új tevékenységüket professzionális szinten kívánják elindítani, racionális befektetéssel.

„A legfőbb mozgatóerő egy márka eddig elért sikere” – magyarázza Dennis Klein kanadai üzletember, a DAKEXPO társtulajdonosa. „Aki egy sikeres márka használatát veszi meg, az már meggyőződhetett az üzleti profil és módszer sikerességéről, akár egy országokat lefedő benzinkúthálózatról, akár egy gyorstisztítóról van szó. Ezen túl egy vállalkozónak már csak önmagában kell bíznia.”

Az októberi rendezvényt szervező DAKEXPO tulajdonosai nagy tapasztalattal rendelkeznek az üzleti partnerszervezés területén. Dr. Mandel Katalin több mint egy évtizede szervezi Magyarország egyik vezető üzleti klubját, Dennis Klein pedig alapítója a kanadai bázisú Buck or two bolthálózatnak, és Kanada egyik legsikeresebb franchise-szervezetének, a Denninghouse-nek. A DAKEXPO tagja a Nemzetközi Franchise Szövetségnek, amely már regisztrálta az októberi rendezvényt.

* * *

A szerkesztők figyelmébe

A DAKEXPO Kft. 2003-ban alakult, azzal a céllal, hogy a márkavásárlásra épülő üzleti modelleket különböző rendezvényekkel népszerűsítse Magyarországon. A DAKEXPO társtulajdonosai és vezetői Dr. Mandel Katalin magyar, és Dennis Klein kanadai állampolgár. Dr. Mandel Katalin a Royal Diamond Üzletemberi Kör szervezésével vált ismertté, Dennis Klein pedig alapítója Kanada egyik legsikeresebb franchise szervezetének. A DAKEXPO tagja a Nemzetközi Franchise Szövetségnek.

Első Magyarországi Buybrand Show és Nemzetközi Franchise Expo 2004 október 14-től 16-ig kerül megrendezésre a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen. A rendezvényen magyar és külföldi kiállítók mutatják be vállalkozásaikat azzal a szándékkal, hogy franchise-, vagy egyéb márkavásárlási konstrukcióban magyar partnereket vonjanak be. A potenciális magyar partnerek olyan magánszemélyek és kisvállalkozások, akik vagy amelyek vállalkozni vagy új tevékenységet kezdeni szeretnének, átvéve egy már sikeres üzleti márkát és módszert, de megőrizve vállalkozói önállóságukat.

Kapcsolat:

Dr. Mandel Katalin

ügyvezető igazgató

DAKEXPO Kft.

1121 Budapest, Kútvölgyi út 68.

Tel: 274 5186

e-mail: office@dakexpo.com

www.dakexpo.com

Címkék: Hírforrás