Kevesebb pénzből épül Magyarország képe

A Draskovics-csomag a Magyar Turizmus Rt.-nek sem kegyelmezett. A jelenlegi és új célok elérésére még a tavalyinál is kevesbb pénz jut - írja a Magyar Hírlap.

Marad a négy fő termék – Budapest, Balaton, egészség- és konferenciaturizmus –, és maradnak az eszközök is, ám minderre kevesebb pénz jut, mint tervezték és mint 2003-ban jutott. És marad, igaz, a remények szerint egy modern Magyarország képével párosulva, a sokat dicsért és sokat vitatott puszta-gémeskút-gulyás kép is.

A Magyar Turizmus Rt. az idén nyolcmilliárd forintból (32,3 millió euróból) gazdálkodhat, amiből 1,9 milliárd forint (7,7 millió euró) jut a működésre és 6,1 milliárd forint (24,6 millió euró) marketingre. A cég tavaly még kétmilliárd forintot (8,1 millió eurót) költött el saját működésére, míg a marketingre hétmilliárd forint (28,2 millió euró) jutott, az idei évre pedig 2,1 milliárd forintos (8,5 millió eurós) működési és 7,9 milliárd forintos (31,9 millió eurós) marketingkeretet tervezett.

Címkék: archívum