A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.
Részletes leírás
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenytanácsa fogyasztók megtévesztése miatt három millió forintra bírságolta a Procter & Gamble Kkt-t. A GVH MTI-hez csütörtökön eljuttatott közleménye szerint azért indított versenyfelügyeleti eljárást a társaság ellen, mert egy 2003. évi televíziós reklámkampányában, továbbá szórólapokon és posztereken azt állította, hogy Ariel Automat elnevezésű mosópor a "legjobb a folteltávolításban".
A GVH versenytanácsa ugyan megállapította, hogy a cég mosópora a tipikus makacs foltokat a legjobban eltávolító általános mosószer a piacon, azonban ezt az állítást csak a szakértői vizsgálattal érintett foltok többségére igazolta. Az azonban nem volt megállapítható, hogy az összes tipikus makacs foltot kiemelkedően eltünteti, mosási hőmérséklettől, mosási módtól, textíliától, szennyeződéstől függetlenül.
A versenytanács szerint a cég reklámállítása alkalmas volt a fogyasztók megtévesztésére, ezért a bírság kiszabása mellett megtiltotta a kifogásolt magatartás folytatását.