Thomas Owsianski Németországban, Hannover közelében született, 36 éves, de fiatal kora ellenére 11 éves tapasztalattal és autós karrierrel rendelkezik. Közgazdaságtant és marketinget tanult, mielőtt Németországban elhelyezkedett a Ford-nál, ahol az elmúlt évtizedben több fontos pozíciót töltött be. Ezek közül érdemes kiemelni, hogy az Egyesült Államokban a kis- és közepes autók tervezésében közreműködő marketingmenedzser volt, Németországban ugyanezen kategóriák márkamenedzsereként dolgozott, és volt a Ford németországi márkastratégiájáért és kommunikációjáért felelős igazgatója is.
Chris Lacey, a General Motors Észak-, Kelet- és Közép-Európáért felelős főigazgatója a következőket közölte az új vezető szerződtetéséről: “Nagyon örülünk, hogy Thomas úgy döntött, csatlakozik a General Motors csapatához. Biztosak vagyunk abban, hogy jól fogja hasznosítani sokoldalú tapasztalatait és aktív munkájával hozzájárul ahhoz, hogy a régióban fejlődjön a GM marketing tevékenysége.”
A General Motors Europe a múlt év novemberében hozta létre magyarországi központtal Kelet- és Közép-Európai Regionális Irodáját. A Regionális Iroda 15 országban menedzseli a GM üzleti tevékenységét.