A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.
Részletes leírás
A Halasi csipkével bővült ki a Hungaricum Club. A klubtagok között eddig a Pick szalámi, a Zwack Unicum, a Herendi porcelán és a Tokaji bor szerepelt. Ezekből a termékekből az éves forgalom eddig összesen évi 28-30 milliárd forintot tett ki - mondta a Hungaricum Club szóvivője, Kerényi Péter a csütörtöki sajtótájékoztatón.
A Kiskunhalason 100 éve készülő csipke a brüsszeli és a velencei csipke vetélytársa. A forgalma ugyan nem éri el az évi 15 millió forintot, de különlegessége miatt nem is ez a cél, mondta az MTI-ECO-nak Kiliti Zsuzsanna a 15 főt foglalkoztató Csipkeház igazgatója. A kiskunhalasi önkormányzat által alapított Halasi Csipke Alapítványt a Hungaricum Club kérte fel a csatlakozásra.
A Hungaricum Club a minisztériumokban lobbizik azért, hogy tanúsítvánnyal, vagy ehhez hasonlóval védjék a Hungaricum márkanevet.