2003. tavaszán a Coca-Cola Európa más országaihoz hasonlóan Magyarországon is új arculatával frissíti fel és varázsolja modernné imidzsét. A 117 éves üdítőital egyik legmarkánsabb értéke, hogy mindenhol, minden korban hitelesen és időtállóan fordult az emberekhez mindamellett, hogy megőrizte eredetiségét. A Magyarországon most megjelenő új arculati elemek együttese még határozottabban közvetíti az üdítőital értékeit, miszerint a Coca-Cola egy modern, fiatal, optimista és energikus márka. A dinamikus szalag, amely már egy ismert, visszatérő motívum, a márka hagyományait képviseli. A két új szín, a sárga és az ezüst alkalmazása pedig valódi újdonság, amely frissességet és fiatalosságot tükröz. A Coca-Cola magyarországi arculatfrissítését innovatív, egyedi csomagolású, fél literes palackok megjelenése kíséri. A különleges, teljesen felöltöztetett palackok, éjszakai és nappali változatban, korlátozott számban kerülnek forgalomba. A Coca-Cola új arculatához új kommunikáció kapcsolódik. A provokatívabb, lendületesebb reklámfilmek mellett innovatív eladáshelyi ösztönző anyagok kerülnek ki és erősödik a médiajelenlét is.