Újabb sikeres MonDoc bevezetés

Hazai fejlesztésű integrált irodai munkatámogató rendszer mellett döntött a Belügyminisztérium Központi Gazdasági Főigazgatósága, amikor a Montana Rt.-t bízta meg a rendszer bevezetésével. A Montana a projekt során sikeresen bevezette a MonDoc Integrált Irodai Munkatámogató Rendszer alap- és iktató modulját a BM Központi Gazdasági Főigazgatóságánál.

Egy sikeres bevezetés.
A már több helyen is bizonyított MonDoc alkalmazást ezúttal a Belügyminisztériumnál vezette be a Montana Rt. A projekt során a MonDoc alap- és az iktatómodulját tették elérhetővé a Gazdasági Főigazgatóságnál. A rendszer jelenleg 20 klienssel élesben működik.

A MonDoc bevezetésének célja az volt, hogy a BM Gazdasági Főigazgatóság Igazgatási Osztályán működő papír alapon történő iktatási rendszerét egy korszerű számítógépes eszközökkel történő elektronikus megoldás váltsa fel.

A Montana által kifejlesztett és a Microsoft által auditált MonDoc rendszer célja, hogy olyan vállalatok és intézmények számára, ahol az Exchange Server alapú levelező és csoportmunka rendszer használata már bevett gyakorlat, költséghatékony és rugalmas informatikai háttérrendszert biztosítson a napi üzleti folyamatok támogatásához. A MonDoc a dokumentumok illetve dokumentumjellegű elektronikus iratok létrehozását, tárolását, visszakeresését és továbbítását támogató irodai csoportmunka rendszer. A rendszer alapváltozatban is biztosítja az ISO 9000 szabványoknak megfelelő belső működéshez szükséges informatikai hátteret. Az irodai munka támogatására szolgáló MonDoc megoldáscsomag kiterjed a pénzügyi, a kormányzati és a szolgáltatási szektor valamennyi fontos napi üzleti tevékenységére, amelyet a vállalatirányítási rendszerek nem, vagy csak részben fednek le.

A Belügyminisztérium Gazdasági Főigazgatóságánál a Montana által bevezetett MonDoc rendszer tartalmaz partnernyilvántartó adatbázist, tudásbázist és termékinformáció nyilvántartására alkalmas adatbázist. A rendszer mindemellett egy csoportmunka támogató rendszer, melynek egyik lényeges funkciója, hogy támogassa a felhasználók közös tevékenységét. Az Iratkezelő modul lehetővé teszi a dokumentumok, illetve dokumentum jellegű elektronikus iratok létrehozását, tárolását, visszakeresését, továbbítását, lehetővé téve az iktatáshoz kapcsolódó munkafolyamat követését, rögzítve a dokumentum fizikai elhelyezkedésének helyét is.

A MonDoc rendszerről bővebb információkat a www.montana.hu honlapján található.

Céginformáció: Montana Információtechnológiai és Kommunikációs Rt.
A Montana Csoport 1989 óta van jelen a hazai és a nyugat-európai informatikai piacon. Konszolidált forgalma 2001-ben meghaladta a 6 milliárd forintot. Az elsősorban a hazai piacon tevékenykedő Montana Rt. budapesti és szegedi telephelyén 140 főt, leányvállalata, az információvédelmi megoldásokkal foglalkozó Noreg Kft. 17 főt foglalkoztat. A szoftverexporttal foglalkozó müncheni Montana GmbH-ban több mint 40 szoftverfejlesztő munkatárs dolgozik különböző fejlesztési projekteken Nyugat-Európa számos nagyvállalatánál. E projektek egy része a megbízó telephelyén, avagy igény szerint a Montana fejlesztőbázisáról off-shore fejlesztés keretében történik. A cégcsoport további ügyfelei közé tartoznak magyarországi közép- és nagyvállalatok, valamint az államigazgatás számos intézménye. 1997 óta a Montana Rt. a Miniszterelnökség Közbeszerzési és Gazdasági Igazgatósága által kiírt pályázat alapján a kormányzat és a közigazgatási intézmények hivatalos szállítója.

Montana Információtechnológiai és Kommunikációs Rt.
1085 Budapest, Gyulai Pál utca 13.
Internet: www.montana.hu

Stemler Balázs, PR és marketing igazgató
Telefon: (1) 327 9885, Fax: (1) 327 9801
E-mail: stemler.balazs@montana.hu

Címkék: Hírforrás