Figyelemre méltó fejlesztések az LLP Budapest által képviselt Pivotal CRM rendszerben

Progresszív marketingtevékenység támogatás és iparág-specifikus megoldások a Pivotal ügyfélkapcsolat menedzsment megoldásában

2003. február 4., Budapest – Az LLP Budapest Kft. által képviselt kanadai Pivotal Corporation bejelentette, hogy a közelmúltban lezárult az az akvizíció, amely során a Pivotal megvásárolta a MarketFirst marketingtevékenységet támogató megoldást. Ezzel jelentős mértékben bővült a Pivotal CRM szoftverének a személyre szabott marketingtevékenységet támogató eszközkészlete, amely a hazai cégek egyre specifikusabb igényeit is kielégíti.


A Pivotal másik fontos, a napokban tett bejelentése, hogy elkészült a legújabb, kereskedelmi bankok számára készült fejlesztése. Az iparág-specifikus CRM megoldás lehetővé teszi az adatok konszolidálását, karbantartását és az ügyfelekről szóló információk kezelését. A Pivotal rendszerben már számos iparág-specifikus megoldás található, melyek segítségével az LLP Budapest még testreszabottabb és költséghatékonyabb CRM megoldást tud nyújtani a hazai cégek számára.

A MarketFirst akvizíciójával a Pivotal Corporation stratégiai döntése a piac igényeire reagálva született meg, amely szerint a vállalatok a tömegmarketingről a közvetlen kapcsolatokra való törekvés, vagyis az ún. személyreszabott marketing irányába mozdultak el.

A Pivotal MarketFirst olyan területekre ad megoldásokat, mint a direkt marketing, esemény- és kampánymenedzsment, a célcsoportok meghatározása, a potenciális ügyfelek valamint a partnerek kezelése. Ezeket a funkciókat erős analitikus eszközök támogatják, továbbá lehetőséget nyújt arra is, hogy a kampányportál segítségével a multinacionális illetve leányvállalatokkal is rendelkező cégek a futó marketing-projektjeikre vonatkozó információkat a weben keresztül elérjék.

A MarketFirst amellett, hogy része a már meglévő – vagyis az értékesítési, az ügyfélszolgálati és marketing-tevékenységet támogató – CRM megoldásnak, a teljes rendszertől függetlenül is elérhető, vagyis a licencelési struktúrát úgy alakította ki a Pivotal, hogy azt a csak marketing-automatizációs rendszert keresők is elérhessék.

„Az új trendeknek megfelelően ma már nem célszerű a tömegeknek szóló marketingfogások használata, személyre szabott kommunikációval, közvetlenül kell megszólítani az ügyfelet. Magyarországon is egyre elterjedtebb ez a fajta megközelítés, de a gyakorlati kivitelezés és az eredmények elemzésének magas szintű megvalósítása eddig bonyolult, időigényes és nehezen megoldható feladat volt. A Pivotal MarketFirst megoldás viszont kifinomult marketing-automatizációs eszközrendszerével hatékony segítséget nyújt az ezen a területen dolgozók számára” – mondta Barbara Dreska, az LLP Budapest ügyvezető igazgatója.

A Pivotal CRM rendszer az elmúlt majdnem tíz év alatt jelentős szerepet vívott ki magának, ma már mintegy 1500 cég tartozik ügyfélkörébe, többek között az American Medical Security, a Deutsche Bank, az ING Barings, a Siemens, a Panasonic, a Kimberly-Clark Coorporation, a Minolta, az Ericsson vagy a KPMG. Az ő igényeiket is figyelembe véve születtek meg az olyan vertikális megoldások, melyek az egészségbiztosítás, az ingatlankezelés, az építőipar, a befektetési bankok, a kiemelt ügyfelekkel kapcsolatos banki műveletek, illetve a portfoliókezeléssel foglalkozó területek képviselői számára készültek. Ezen új fejlesztései eredményeként, januárban mutatta be a kereskedelmi bankoknak készült új vertikális megoldást is.

A verseny növekedésével, a kereskedelmi bankoknak szükségük van olyan rendszerek alkalmazására, melyekkel növelhetik az értékesítés hatékonyságát, az ügyfélszolgálat eredményességét és az ügyfelek elégedettségét. A Pivotal kereskedelmi bankoknak szóló megoldása lehetővé teszi az adatok konszolidálását, karbantartását és az ügyfelekről szóló információk kezelését, egyetlen központosított helyen keresztül elérve azokat. Természetesen a Pivotal CRM rendszer és a már meglévő banki rendszerek közötti kapcsolat kiépítésével a bankok dolgozói teljes körű információt kaphatnak az ügyfelekről és az összes tranzakció történetét is figyelemmel kísérhetik.

„A Pivotal, ügyfeleivel szorosan együttműködve fejlesztette ki kereskedelmi banki termékét. Így az iparág legjobb gyakorlati tapasztalatait felhasználva készülhetett el az a költséghatékony megoldás, amely a banki értékesítés, marketing és ügyfélszolgálat számára jelentős hozzáadott értéket képvisel. A szoftver komolyabb testreszabás nélkül is rendelkezik átfogó, a kereskedelmi bankok működését támogató funkcionalitással, mely a hazai pénzintézetek körében is hasonló elismerést vívhat ki magának, mint ahogy ez már más országokban megtörtént.” – mondja Barbara Dreska, az LLP Budapest Kft. ügyvezető igazgatója.

A Pivotal referenciái között vannak a Farm Credit Service of America (Észak-Amerika egyik legnagyobb agrárfinanszírozó szervezete), vagy a Banque Entenial (az egyik legmagasabb rangú francia pénzintézet). 2002. decemberében a Microsoft által Franciaországban meghirdetett „Best CRM Software Solution” (legjobb CRM szoftver megoldás) díjat is elnyerte a Pivotal, ez utóbbi banknál történt szoftverbevezetéséért, ahol a bank különböző üzletágainál dolgozók már hatékonyan együttműködhetnek az ingatlanfinanszírozástól a banki szolgáltatásokon keresztül a portfólió-kezelő divíziókon át. A díj odaítélésekor az olyan üzleti és működéssel kapcsolatos szempontokat vették figyelembe, mint a skálázhatóság, a könnyű bevezethetőség és integráció más alkalmazásokkal, valamint a technológiai architektúra. 

—–


Az LLP Csoportról (www.llpgroup.com)
Az LLP Csoport 1992-ben alakult meg Prágában, napjainkra pedig vezető szerepet vívott ki az üzleti és pénzügyi szoftvermegoldások képviselete terén Közép- és Kelet Európában. Az LLP kínálatában szerepel a Pivotal CRM rendszere, a SunSystems ERP megoldása, a Microsoft Business Solutions–Navision ERP rendszer, a time@work idő- és költségnyilvántartó szoftver, a Fourth Shift termelésirányító megoldása, illetve az Ariba B2B elektronikus beszerzési rendszere. Az LLP 1995-ben kezdte meg kelet-európai terjeszkedését, melynek eredményeként ma már – a prágai mellett – Budapesten, Bukarestben, Pozsonyban, Szófiában, Varsóban és Zágrábban vannak irodái. Az LLP Csoport a világ számos országában vezet projekteket, így többek között Belgiumban, Olaszországban, Egyiptomban, Venezuelában, Japánban, az Egyesült Államokban és Kanadában.
Az LLP Csoport ügyfélköre az üzleti élet különböző területein tevékenykedő cégekből kerül ki, a petrolkémiai ipartól a szállodákon és gyógyszergyárakon keresztül a televízió-állomásokig. Ügyfelei között megtalálható például a BP, a GlaxoSmithKline, a ShellGas (LPG), a Johnson & Johnson, a Mirato, a Roche, a KPMG, a UPS és a Duna Szálloda Rt.

További információk:
LLP Budapest Kft. – Paul Brigitta
Tel.: 412-2400, Fax: 412-2401
E-mail: Brigitta.Paul@llpgroup.com
Web: www.llpgroup.com

Címkék: Hírforrás