A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.
Részletes leírás
Betörtek a reklámpiacra a rendőrautók az Egyesült Államokban, pontosabban a reklámhordozók piacára. Az állandó pénzhiánnyal küszködő amerikai rendőrőrsök a járőrautók szabad felületeinek áruba bocsátásával próbálkoznak. A kormányzati beszerzési osztállyal kötött megállapodás értelmében az a rendőrőrs, amely hajlandó reklámhordozóként hasznosítani gépjárműveinek tetejét, oldalát, illetve csomagtartóját, 1 dollár ellenében új kocsikat kap, amelyeket azután a beszerzési osztály - a reklámbevételek fejében - három évenként lecserél.
Sokan úgy vélik azonban, hogy a reklámok nem tesznek jót a rendőrség hírnevének, sőt egy-egy hirdetés inkább nevetség tárgyává teszi a rendfenntartókat. A reklámszervezők elsősorban vagyonvédelemmel foglalkozó vállalatok hirdetéseit kínálják a rendőrőrsöknek.