Az RTL Klub adásszünete volt a legnézettebb

Enyhe előnyre tett szert a tv2 az elmúlt héten az RTL Klubbal szemben; a megújult adó mind a teljes lakosság, mind a "kereskedelmi korosztály" körében néhány százalékkal megelőzte versenytársát. A 33,5, illetve 29,1 százalékos átlagos közönségarányt produkáló kereskedelmi tévék mellett a szintén populáris arcot öltő MTV 15 százalékot ért el.

Stabilizálódott a Big Brother előnye az RTL Klub Való Világával szemben, a világon végigsöprő licenc azonban nemzetközi viszonylatban is páratlanul erős konkurenciát kapott a hazai készítésű Való Világgal. A Big Brothert a hétköznapokon átlagosan 1 792 700 néző tekintette meg, míg a Való Világ-villa lakóit 1 737 200-an figyelték; amiből látható: a verseny továbbra is kiélezett.


Valamivel több, mint 1 400 000 honfitársunk nézte az RTL Klub Limonádé című új sitcomját pénteken, amivel az megelőzte a szerdáról szombatra áthelyezett, hasonló műfajú tv2-s Teát. Utóbbi műsornak 1 373 ezer nézője volt. A különbséget többek között az is magyarázhatja, hogy a Tea teljes időtartamában a Való Világgal ment szembe, míg a Limonádénak csak az elejét “fogta le” a Big Brother, az utána kezdődő Activityről nyilván többen kapcsoltak át a könnyed vígjátékra.


Költséghatékonyság szempontjából a legértékesebbnek az RTL Klub péntek esti adásfelfüggesztése bizonyult. A húszperces elsötétítést 658 ezer honfitársunk tekintette meg, amivel az RTL sötét képernyője jóval felülmúlta az MTV hat órai Híradóját (306 ezer néző) és az ugyanott sugárzott Navigátort (420 000).

Címkék: archívum