Expressz újság – 4+2 apróhirdetési akció és hozzá kapcsolódó nyereményjáték

Az Expressz hirdetési újság október 10-től akciót indított, amelynek keretében négy megjelenés áráért hatszori közlést kínál az apróhirdetők részére!

Az akciót népszerűsítő kampány fő sora Az év utolsó nagy dobása” a kreatív anyagon látható hat dobókockára utal.

Az Expressz az akció keretében – a hirdetés számláját beküldők között – 3 x 1 millió Ft értékű bankkártyát sorsol ki.

Az akció és nyereményjáték kampánya során felhasznált eszközök:

a Sláger és Juventus rádiók (három héten át összesen 120 spot),

az Expressz budapesti és országos hálózatában kihelyezett plakátok,

valamint az Expressz kiadványokban, az Expressz site-okon, a TOP100 és a HLE site-okon megjelenő hirdetések, bannerek.

A kampány során kerül sor – az Expressz történetében először – egy ingyenes Expressz különszám kiadására.

A három alkalommal, 4-8 oldalon megjelenő különszámot 500 000 budapesti háztartás postaládájába juttatja el az Expressz a következő hetek során.

A különszám érdekessége, hogy nemcsak a 4+2 akció és nyereményjáték népszerűsítésére szolgál, hanem valós apróhirdetések mellett az Expressz kiemelt ügyfeleinek keretes hirdetéseit is tartalmazza

A kiadó ezzel a különszámmal, a budapesti lakosság túlnyomó része számára kívánja szó szerint kézzel foghatóvá” tenni az Expressz újságot, az Expressz lapcsalád szolgáltatásait.

A kampány kreatív anyagát – az Expressz Marketing teamjével közösen – a Roxer 2.0 Reklámügynökség végezte, míg a médiatervezés és vásárlás az ART Média feladata volt.

Címkék: Hírforrás