Az akciót népszerűsítő kampány fő sora Az év utolsó nagy dobása” a kreatív anyagon látható hat dobókockára utal.
Az Expressz az akció keretében – a hirdetés számláját beküldők között – 3 x 1 millió Ft értékű bankkártyát sorsol ki.
Az akció és nyereményjáték kampánya során felhasznált eszközök:
a Sláger és Juventus rádiók (három héten át összesen 120 spot),
az Expressz budapesti és országos hálózatában kihelyezett plakátok,
valamint az Expressz kiadványokban, az Expressz site-okon, a TOP100 és a HLE site-okon megjelenő hirdetések, bannerek.
A kampány során kerül sor – az Expressz történetében először – egy ingyenes Expressz különszám kiadására.
A három alkalommal, 4-8 oldalon megjelenő különszámot 500 000 budapesti háztartás postaládájába juttatja el az Expressz a következő hetek során.
A különszám érdekessége, hogy nemcsak a 4+2 akció és nyereményjáték népszerűsítésére szolgál, hanem valós apróhirdetések mellett az Expressz kiemelt ügyfeleinek keretes hirdetéseit is tartalmazza
A kiadó ezzel a különszámmal, a budapesti lakosság túlnyomó része számára kívánja szó szerint kézzel foghatóvá” tenni az Expressz újságot, az Expressz lapcsalád szolgáltatásait.
A kampány kreatív anyagát – az Expressz Marketing teamjével közösen – a Roxer 2.0 Reklámügynökség végezte, míg a médiatervezés és vásárlás az ART Média feladata volt.