A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.
Részletes leírás
Hiába a sztrádaépítési pályázatokon induló cégek nevével kapcsolatos titkolózás, a közbeszerzési törvény előírásai szerint ugyanis azokat a Nemzeti Autópálya Rt.-nek rövidesen mindenképpen közzé kell tennie. Üzleti titok megtartására hivatkozni legkésőbb október végéig lehet. Már a jelentkezőkkel szembeni követelmények közzétételekor nyilvánvalóvá vált, hogy fővállalkozóként csak az a négy cég szállhat versenybe, amely részt vett a Nemzeti Autópálya (NA) Rt. ugyanezen pályaszelvényekre korábban meghirdetett, majd érvénytelenített zártkörű meghívásos pályázatán. Azaz, fővállalkozóként egymással különböző konzorciumokat alkotva, egy-egy szelvény esetében pedig önállóan csak az Egri Útépítő (Egút), a Betonút, a Strabag, illetve a Hídépítő szállhatott ringbe. Némelyek szerint ismerve a társaságok korábban beadott árajánlatait már az is tudható, hogy melyik sztrádaszakasz építésére melyik vállalat, illetve cégcsoport teszi majd a legkedvezőbb ajánlatot.
[Népszava]