Gyakorlatorientált marketinget oktat a Coca-Cola az egyetemistáknak

A Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem marketing tanszéke 2002 őszén ötödik alkalommal hirdette meg a Coca-Cola Integrált Marketing Kurzust.

Az egy szemeszteres képzés az elméleti ismeretek gyakorlati felhasználását teszi lehetővé a diákok számára a Coca-Cola Magyarország szakembereinek vezetésével.
A Coca-Cola Magyarország évek óta kiemelt figyelmet fordít a hazai marketing képzés támogatására. A vállalat célja és vállalása, hogy megtermelt javaiból valós értékeket juttasson vissza a helyi közösségnek. A Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetemmel immár hosszú évek óta gyümölcsöző szakmai kapcsolatot ápol a cég. Ennek eredményeként idén ötödik alkalommal tartja meg az intézmény hivatalos oktatási keretei között a Coca-Cola Integrált Marketing Kurzust.
Az egy szemeszteres kurzust az egyetem marketing szakirányú képzésben résztvevő hallgatóinak dolgozták ki. Az angol nyelvű program a már elsajátított elméleti marketing ismeretekre épít, és azokat gyakorlatban megszerezhető tapasztalatokkal egészíti ki. A félév folyamán a diákoknak egyéni és csoport feladatokat is meg kell oldaniuk. A kurzus 27 résztvevője 5-6 fős csapatokat alkotva dolgozik a szemeszter során. Minden csapat más-más briefet kap. Az egyes témákra elkészített integrált marketing tervet, az előadásokat tartó és konzultációkat levezető marketing és kommunikációs szakemberek előtt prezentálják majd a diákok. A terv sikeres elkészítéséhez nélkülözhetetlen az egyes előadások anyaga úgy, mint kutatás, márka pozicionálás, eladáshelyi kommunikáció, reklám és kreativitás, Public Relations valamint a pénzügyek ismerete.

“Az egyetem és a Coca-Cola magyarországi leányvállalata között immár öt éve tartó együttműködés legjelentősebb értéke, hogy az intézményes oktatás keretei között megszerezhető nagyvállalati szféra hozzáadott tudásanyaga az egyetemen már elsajátított elméleti ismeretekre épül. A Coca-Cola azt a pluszt hozza be az oktatásba, hogy a diákokat olyan életszerű szituáció elé állítja, amelyben alapos előkészítő munka után stratégiailag kell egy gondolatmenetet végigvinniük és minden jelentős csomópontnál döntést hozniuk.” – mondta dr. Berács József a Közgazdasági Tudományegyetem marketingtanszék vezetője.

“Több, mint öt éve szervezünk különféle szakoktatást támogató programokat egyetemisták és főiskolások számára. Ezek mindegyikének célja, hogy a magas szintű elméleti ismereteket még az iskola keretein belül valósághű, ám imitált piaci helyzetekben átfogó gyakorlati ismeretekkel és tapasztalatokkal egészítsék ki a diákok. Ebben leginkább egy marketing orientált vállalat nap, mint nap praktizáló szakemberei lehetnek a holnap marketingesei segítségére. Ezt a Coca-Cola saját feladatának tekinti.” – fogalmazott Kallós András, a Coca-Cola Magyarország közkapcsolati és kommunikációs igazgatója.

Címkék: Hírforrás