A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.
Részletes leírás
Az elmúlt hónapokban egyre több kelet-európai mobilszolgáltatót nevezett át multinacionális befektetője saját, globális márkanevére. A lépés része a világ mobilpiacán végbemenő konszolidációnak - emeli ki elemzésében az amerikai IDC piackutató cég. A tendencia alól kivétel Magyarország, ahol a GSM-piac építését kezdő két társaság a jövőben is megőrzi bevezetett márkanevét. A sort a Vodafone nyitotta, amely a német D2 és a görög Panafon érdekeltségét Vodafone-ra nevezte át. Két legnagyobb európai versenytársa, az Orange és a T-Mobile folytatta a tendenciát. Utóbbi a közelmúltban nevezte át a cseh RadioMobil szolgáltatónál az addig használt márkanevet Pageasról T-Mobile-ra. Az Orange pedig a szlovák Globtelt és a román MobilRom által használt Dialog nevet keresztelte át sajátjára.
[Világgazdaság]