A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.
Részletes leírás
[FN, MTI-Eco] A magyar háztartások 8 százaléka, mintegy 300 ezer használ játékkonzolt, a
legtöbb, mintegy 50 százalékuk a Nintendo termékét - közölte a BellResearch és Think Consulting. A két társaság által készített Magyar Infokommunikációs Jelentés szerint a Nintendo nagy előnye, hogy majdnem feleannyiba
kerül, mint a technikailag és grafikailag fejlettebb, DVD lejátszóval is rendelkező Microsoft termék, az X-box. A konzolpiacon világelső Sony PlayStation a hazai háztartások
2,3 százalékában található meg, míg a harmadik legelterjedtebb gyártónak a Sega számít. A játékkonzollal rendelkező háztartások legnagyobb részének, 35 százalékának mindössze 5 vagy annál kevesebb játékprogramja van, bár
átlagosan 15 játékprogrammal rendelkeznek. A felhasználók saját bevallása szerint ezek közül mindössze átlagosan 8 az eredeti dobozos.