A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.
Részletes leírás
[FN, MTI-Eco] A francia labdarúgó válogatott számos szponzora - annak reményében, hogy a
csapat a most folyó világbajnokságon dobogós helyen végez - összesen mintegy 38 millió eurót folyósított az idén a francia labdarúgó szövetségnek(FFF). Ez utóbbi költségvetésének ez több mint 30 százaléka. A nagy szponzorok közé tartozik az Adidas, a Carrefour francia kereskedelmi nagyvállalat, a Crédit Agricole, jegyzett tőkéje szerint a legnagyobb francia pénzintézet. Ezek a francia sajtó szerint most újraszámolhatják befektetéseik értékét - melyek
gyakorlatilag reklámbefektetések -, mivel a francia csapat nem szerepel tovább a világbajnokság mérkőzéseinek közvetítési
programjában, azaz jelentős "reklámidő" marad el. Az FFF számláit némileg egyenesbe hozhatja, hogy a francia válogatott tagjai nem kapnak egyetlen eurót sem VB-s szereplésükért a szövetségtől.