A minőség legyőzi a határokat – Regionális szerepre, nyugati piacokra tör az E-Group

"Az E-Group kellően innovatív és felkészült társaság ahhoz, hogy Magyarországon kívül a regionális, vagy akár a nyugati piacokra is be tudjon törni személyre szabott, innovatív informatikai megoldásaival" - jelentette ki Kuthy Antal elnök a cég mai sajtótájékoztatóján.

Az E-Group Magyarország Rt. egy innovatív (e)-üzleti megoldásszállító cég, melyet 2000-ben hoztak létre. A vállalat a személyre szabott üzleti automatizációs, illetve pénzügyi tranzakciós megoldásai miatt lett rövid időn belül ismert, s ma már ügyfelei között tudhat több hazai és európai, valamint immár amerikai nagyvállalatot is. Az E-Group Europe cégcsoport 2001-ben 2,1 millió eurós árbevételt ért el, míg idei árbevételi terveikben 3,5 millió eurós érték szerepel.

Szoftverfejlesztés határok nélkül

A cégnél 30 magasan képzett szoftverfejlesztő dolgozik, akiknek munkája méltán szót érdemel.
Az E-Group 2001-ben megszerezte a szoftverfejlesztési üzletágában a nemzetközileg elismert minőségbiztosítást, a CMM skálán a 3 szintet, amely lehetővé tette a cég számára a legigényesebb megrendelői kör megcélzását is. Ez a minősítés ma a régióban is keveseknek van meg, és egy olyan projekt menedzsment módszertan használatáról tanúskodik, amely a legbonyolultabb fejlesztési projektek esetében is a teljes szoftveréletciklusra kiterjedő minőségi garanciákat biztosítja a megrendelőnek.
Bizonyíték erre a 2001. évvégén elnyert New York-i székhelyű Blue Flame Data céggel kötött fejlesztési megbízás is. A New Yorki megbízó multinacionális üzletláncok számára készít speciális, vevői szokásokat regisztráló szoftvert, egyfajta online stratégiai játékot, amelynek munkálataiba az E-Group Magyarország is bekapcsolódott. E felkérésnek a cég csakis a tavaly megszerzett minőségbiztosított szoftverfejlesztés alapján tehet eleget.
“Tisztán látszik, hogy ma már sem a távolság, sem az időeltolódás nem szabhat határt a fejlesztési projekteknek – jegyezte meg Malcsiner Péter- hiszen a közös munka gördülékenyen folyhat akár két kontinens között is, anélkül, hogy az együtt dolgozó kollégák valaha is személyesen találkoztak volna. A megbízások elnyeréséért azonban meg kell küzdeni, de a minőség legyőzi a határokat.”

Multiprojekt-menedzsment – az üzleti intelligencia egyik speciális eszköze

Szintén az E-Group nevéhez fűződik a közelmúltban az első szolgáltatásirányítási rendszer bevezetése Közép-Kelet-Európában a CAMSCO Kft.-nél, amely banki- és pénzügyi tanácsadó cég a HVB Bank Csoport tagja. A Changepoint nevű (kanadai) rendszer a cég teljes szolgáltatás irányítási folyamatát kezeli, beleértve a sales-marketing tevékenységet, a szerződés,- és projektmenedzsmentet, illetve a support és help-desk funkciókat is.

Interaktív Brand Loyalty projektek a hazai kereskedelmi cégek számára

Az E-Group által elsőként alkalmazott “Brand loyalty” rendszerek elsősorban az ún. gyorsan forgó termékek (FMCG) gyártói számára nyújt egyedülálló lehetőséget vevői adatbázisok képzésére, a márkahűséget szolgáló akciók lebonyolítására, interaktív vásárlói kapcsolattartásra. Az akció lényege hasonló a klasszikus “pontgyűjtő ajándék akciós” kampányokhoz, de ebben az esetben a vevőkkel való kapcsolattartás egyszerre több platformon is történik, a web-site-tól egészen az SMS-ig bezárólag. Ilyen alkalmazást használ a BAT Pécsi Dohánygyár, illetve az AkzoNobel fogyasztói promócióiban.

Azonosítás hanggal? – Új termék az azonosítási piacon: AudioSmartCard

Új termék az E-Group palettáján, és egyben világújdonság is az AudioSmartCard, amely az azonosítás egy új eszköze és Európában egyedül az E-Groupnál található. A bankkártya méretű audio kártya egy 24 karakterből álló hangjel alapján azonosítja tulajdonosát, amely a legkülönfélébb on-line, call-center, illetve banki szolgáltatások testre szabott igénybevételénél alkalmazható.

Címkék: Hírforrás