A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.
Részletes leírás
[FN] Az alacsony áraknak köszönhetően jóval több nagy-britanniai vállalat szánta rá magát a tavalyi évben, hogy a világhálón reklámozza magát . Miközben az általános gazdasági lassulás miatt a szigetország teljes hirdetési ágazata 3,4 százalékkal visszaesett, addig az internetes részleg 28 százalékos gyarapodást ért el. "A piacgazdaság egyik legfényesebb pontja tudott maradni az online-ágazat" - nyilatkozta Rebecca Ulph, a Forrester Research internetes elemzője. Amennyiben azonban közelebbről megvizsgáljuk az adatokat, az is kitűnik, hogy jóval kisebb a bővülés a korábbi időszakhoz képest. És sok elemző azt mondja, ez a típusú reklám azért tudott fejlődésben maradni, mert sokkal olcsóbb, és ezért a nehezebb időszakokban is megengedhetik maguknak a cégek.
[More on BBC News]