Virtuális Call Center a marketing kutatásban

A Voxinfo telcomarketing kft. Virtuális Call Centert alakított ki - voXnet néven - amelynek segítségével telefonos piackutatást, közvéleménykutatást, telemarketing tevékenységet végez.

Az ország különböző részén nagyszámú képzett telefonos kérdező telefonhívásokat bonyolít le, úgy, hogy az adatcsere a munkaállomások és a központi szerver között az Interneten, közvetlen eléréssel bonyolódik le. Ez nemcsak a költségeket csökkenti, hanem a távmunka potenciál kihasználásával nagy, rugalmas kapacitást biztosít. A cég márciusban telefonos Omnibusz kutatást is indít, amely olcsó, gyors adatfelvételt kínál háztartások körében. A Voxinfo vezetője, dr. Domán András elmondta, hogy a fejlesztési tervek között, a hálózatépítés és minőségfejlesztés mellett szerepel a hagyományos telefonról az IP telefonra történő áttérés is.

Címkék: Hírforrás