A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.
Részletes leírás
[FN] Az eladósodott olasz ipari társaság és autógyártó, a Fiat hosszútávú márkaépítési politikát folytat , amely nagyban növelheti a Fiatok és az Alfa Romeók nívóját. Az elemúlt hat hónapban, és a 2002-ben követendő terveknek köszönhetően a vállalatnak sikerülhet három típus megerősítése a piacon - nyilatkozta Giuseppe Perol elnök. Tavaly nyáron a cég 6 ezer értékesítőjének tartott továbbképzést Milánban 5 millió euróért. Ennyi pénzből akár egy teljesen új autót is piacra dobhatott volna a társaság. Ráadásul idáig 14 milliárd eurót költöttek fejlesztésre és kutatásra, hogy 2005-ig 19 új modell gyártását kezdhessék meg.
[More on BBC News]