A Pivotal új integrációs eszköze

Az új Pivotal termék gyors és költségkímélő integrációt biztosít a CRM és más alkalmazások között a nagyvállalatok esetében is.

Fejlett integrációs termékének, a Pivotal Integration Engine szoftverének piacra bocsátásáról tett bejelentést a piacvezető ügyfélkapcsolat menedzsment szoftvert (CRM) forgalmazó Pivotal Corporation. Az új termék teljes vállalati szinten költséghatékonyan biztosítja a Pivotal CRM szoftver és a pénzügyi és vállalatirányítási, valamint a más üzleti alkalmazások közötti integrációt és szinkronizációt.

“Az alkalmazásoknak egy egységes üzleti infrastruktúra kialakítását célzó integrálása az egyik legidőigényesebb és legköltségesebb kihívás, amellyel egy informatikai vezetőnek szembesülnie kell.” – mondja Kirk Herrington, a Pivotal technológiai vezetője. “A nyitott szabványok, mint pl. az XML használata révén a Pivotal integrációs eszköze jelentősen csökkenti a különböző rendszerek integrálásának időtartamát, költségeit, bonyolultságát és kockázatát.”
A Pivotal Integration Engine a tűzfalon belül és kívül található alkalmazási rendszerek között biztosít rendszer- és adatforrás-szintű kapcsolatot. Ezen felül olyan együttműködési keretrendszert kínál a vásárlók, partnerek és alkalmazottak számára, mellyel magasszintű interaktív és személyre szabott információcsere bonyolítható le.
Egy nemrégiben elkészült AMR kutatás feljegyzéseiben a következő olvasható: “A stratégiai integrációs keret nélkülözhetetlen, mivel segítségével a cégek számára lehetővé válik egy olyan vállalati platform létrehozása, melynek segítségével hatékonyan lehet megosztani különböző kulcsfontosságú információkat az alkalmazottakkal és ügyfelekkel a beszállítókról, termékekről és különböző vállalati eszközökről. A vállalati stratégiák és programok kidolgozásánál nem hagyható figyelmen kívül az sem, hogy ezeknek a későbbiek folyamán versenyképes előnyöket kell biztosítaniuk, azaz segítségükkel megfelelő információkat kell eljuttatni a megfelelő személyekhez a döntéshozatal jobb támogatása és a teljesítmény fokozása érdekében.”
A Pivotal Integration Engine a Pivotal intelligens internetes architektúrájával párosítva gyors integrációt tesz lehetővé olyan vállalati alkalmazásokkal, mint pl. az SAP, PeopleSoft, J.D. Edwards, Lawson, Microsoft Great Plains, Baan és az Oracle. A termék szintén kompatibilis a jelentős forgalmazók által kifejlesztett middleware eszközökkel is, mint amilyen pl. a Microsoft BizTalk, WebMethods, TIBCO, SeeBeyond, Scribe és az IBM MQ sorozat. A Pivotal Integration Engine ugyanakkor támogatja a kétirányú dokumentum- és adatszinkronizálást a Pivotal CRM szoftver terméke és az ERP alkalmazások között, valamint lehetővé teszi adatmező-objektumok hozzárendelését és tranzakciók kezelését a különböző alkalmazások között.
A Pivotal intelligens internetes architektúrája és az új Pivotal Integration Engine együttesen olyan mértékű rugalmasságot biztosít, amelyre a vállalatoknak az integrált rendszerek és különböző verziók közötti kompatibilitás fenntartása érdekében van szüksége. A megoldás ugyanakkor a későbbiekben az újabb rendszerek integrálását is megkönnyíti, melynek segítségével a Pivotal-felhasználók alacsonyabb költséggel tökéletesíthetik üzleti működésüket, és gyorsabban válaszolhatnak a piaci kihívásokra.

A Pivotal cégről (http://www.pivotal.com)

A Pivotal Corporation olyan teljes körű ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) szoftvert kínál, amely egy tipikus CRM szoftver költségeinek töredékéért biztosítja az eredményes működést. A Pivotal és partnerei biztosítják mindazokat a szoftver-szolgáltatási és támogatási eszközöket, amelyek a marketing, az értékesítés és az ügyfélszolgálat terén eredményeznek jelentős hatékonyság-javulást a vállalatok számára. Világszerte több mint 1300 cég használja a Pivotal termékét, köztük a Hewlett Packard, Hitachi Telecom Inc. I. Co., Vivendi, Royal Bank of Canada, Southern Company, Ziff Davis Media Inc., stb. A Pivotal fejlett szoftver technológiája magában foglalja a CRM, az internetes kereskedelem, az interaktív értékesítés, a partnerkapcsolat-kezelés, a vállalati portálok és az elektronikus technológiák számára kifejlesztett hatékony eszközöket.

Az LLP csoport (http://www.llpgroup.com )
Az LLP csoportot Prágában alapították 1992-ben. A csoport az üzleti és pénzügyi szoftvermegoldások vezető forgalmazója Közép- és Kelet-Európában. Az LLP kínálatában megtalálható a SunSystems pénzügyi- és disztribúciós rendszer, a Fourth Shift termelésirányítási szoftver, a time@work idő- és költségnyilvántartó rendszer, valamint a Pivotal CRM rendszere és az Ariba B2B eCommerce megoldása. Az LLP 1995-ben kezdte meg kelet-európai terjeszkedését, és mára már leányvállalatai vannak Pozsonyban, Budapesten, Bukarestben, Szófiában, Varsóban és Zágrábban. Ezen felül az LLP csoport számos projektet vezet szerte a világon, így többek között például Németországban, Olaszországban, Dél-Afrikában, Venezuelában, Japánban, az Egyesült Államokban és Izraelben. 2001-ben a cég bevétele elérte az 5,27 millió dollárt, és az LLP alkalmazottainak száma meghaladta a 100 főt. Az LLP csoport ügyféllistáján a gazdasági élet szinte minden területén tevékenykedő vállalatok találhatók – a petrolkémiai ipartól a tévéállomásokig. Az ügyfelek között megtalálható például a BP, Schöller, Johnson & Johnson, Shell, Motorola, Roche, KPMG, UPS, Marriott Hotels, UPC.

A Pivotal hazai forgalmazója az LLP Budapest Kft. (http://www.llpgroup.com ), ahol Lászky Gyula, illetve Paróczi Gábor bővebb tájékoztatással szolgál a 412-2400-as telefonszámon.

Címkék: Hírforrás