A matrica-rendszer forradalmasítja a futárszolgáltatást, hiszen az ügyfél pontosan tudja a fuvar árát, még mielőtt útjára indítaná a küldeményt. A kis füzetekben, előre megvásárolt matricákat egyszerűen felragasztja a csomagra.
“A futárszolgálat-használók Magyarországon most először végre maguk szabhatják meg, pontosan mikor és mennyit költenek a kézbesítésekre. Előre megvásárolható matricáink alapján, még mielőtt feladnák a küldeményt, pontosan tudják, mennyibe kerül majd a fuvar, illetve mennyit költhetnek még az adott hónapban” – mondja Schlesinger Haim, a Fuvarkontroll ügyvezető igazgatója.
Az ügyfelek eddig alig-alig befolyásolhatták a havi kézbesítések költségvetését. A küldemény feladása után extra költségek merültek fel, esetleg a hónap végén derült ki, hogy sokkal többet használták a futárszolgálatot, mint eredetileg tervezték.
A Fuvarkontrollt az üzleti életben immár kilenc éve beváltan működő Kenguru Boy Kft. hozta létre, amely eddig piacvezető cégek részére nyújtott minőségi szolgáltatást.