Olimpia után választások?

A Leo Ad Camp, kreatív hétvégi tábort már harmadik éve rendezi meg a Leo Burnett Budapest Reklámügynökség azzal a céllal, hogy fiatal, tehetséges kreatívokat oktasson.

Azért szervezzük a Leo Ad Camp-et, mert gyakorlatot szeretnénk adni a fiatal, kreatív generáció elméleti oktatásához.”- mondta Anko Reijnders, a Leo Burnett Budapest ügyvezető igazgatója. Nagyon inspiráló a diákok energiáját és kíváncsiságát látni a hétvége alatt. Ezen kívül nekünk is nagyon jó alkalom arra, hogy a kreatív gondolkodás alapjaira fókuszáljunk.”

A 2000-es évi kreatív hétvége témája az volt, hogy mi lenne, ha Magyarországon rendeznék az olimpiát. Tavaly ez a téma még csak feltételezés volt. Az idei téma azonban már nem fikció. A mostani kreatív feladat szerint a diákoknak olyan kampányt kellett kidolgozniuk, amely felhívja a magyar választók figyelmét arra, hogy vegyenek részt a 2002-es választásokon. A csapatoknak 24 óra alatt kellett az egész Magyarországra kiterjedő kampány koncepcióját és ötleteit kidolgozni.

Mindig olyan témát igyekszünk találni, amely inspiráló, érdekes, de nem kapcsolódik a mindennapi kreatív munkáinkhoz, sem ügyfeleinkhez, sem a reklámozott márkáinkhoz, ezért választottuk most a 2002-es választásokhoz kapcsolódó kampányt.”- mondta Anko Reijnders, a Leo Burnett ügyvezetője.

A korábbi évekhez hasonlóan a pályázók közötti verseny idén is fair volt és nagyon kiélezett. A Leo Ad Camp zsűrije Szabó László, az ISM ifjúsági ügyekért felelős helyettes államtitkára, Pócsik Ilona, a Reklám Világszövetség Magyar Tagozatának elnöke, Gosztonyi Csaba, a Kreatív című újság főszerkesztője, Rozmann Ágnes a Képzőművészeti Egyetem tanára, valamint Anko Reijnders a Leo Burnett ügyvezetője és kreatív vezetői Bujtás Attila és Viczkó Bea nehezen hozta meg döntését a sok kiváló pályamunka közül, de a győztes csapat végül a Thurn Gábor, ifj. Csahóczi Ferenc duó lett. Gábor a Kereskedelmi és Gazdasági Főiskola Vendéglátó Közgazdász szakának negyedéves hallgatója, Ferenc pedig a Pécsi Egyetem Művészeti karán tanul.

A megmérettetésen való részvétel nagy örömöt jelentett számomra függetlenül a verseny végkimenetelétől. A két nap során rendkívül felkészült szakemberektől kaptam bepillantást a reklámszakma rejtelmeibe. Tisztában vagyok vele, hogy ez a siker csak részsiker és ahhoz, hogy én is elismert tagja lehessek egy ilyen eredményes csapatnak még nagyon sokat kell tanulnom. Izgalommal várom a folytatást.” – mondta Thurn Gábor a verseny egyik nyertese, akinek jutalma egy fél éves gyakorlat a Leo Burnett Reklámügynökségnél.

Kiváló ötletnek tartottam a verseny témaválasztását, hiszen a fiatalok körében nagyon alacsony a választási hajlandóság” és ki más tudná jobban kitalálni, hogy milyen felhívásokra”, ötletekre mennének el mégis szavazni, ha nem maguk a fiatalok. A versenyen született ötletek között egészen zseniálisak is voltak, profi marketing szakemberek is tanulhatnak belőle. Különösen örülök annak, hogy egy reklámcég figyelmet fordít arra, hogy – lehetőségeihez képest – támogassa azokat a fiatalokat, akik friss erőt, új szemléletet tudnak hozni a szakmába és még bátorságuk, ambíciójuk is van arra, hogy ezt megmutassák. – mondta Szabó László, az ISM ifjúsági ügyekért felelős helyettes államtitkára

További információ:
Varga Mónika
Leo Burnett Budapest Kft.
PR divizió vezető
Tel: 3263660/125
Fax: 3350816

Megjegyzés:
A Leo Burnett Budapest Kft. egyike a három Magyarországon működő ügynökségnek, amelyek tagjai a B|Com3 Group Holding nevű szervezetnek. Az 1991-ben három nemzetközi ügyféllel alapított iroda ma már tizenkilenc cég ötven márkáját segíti a versengésben. A kezelt ügyfelek közül nyolc vezető pozícióban van jelen a piacon, közöttük van a Wolf, Philip Morris, a Procter & Gamble, és a UDV. Az ügynökség 2000. évi forgalma meghaladta a 4,3 milliárd forintot, éves bevétele pedig több, mint kétszeresére nőtt az utóbbi három év alatt.

További információért keresse web lapunkat: http://www.leoburnett.hu

Címkék: Hírforrás