Képzőművészeti alkotásból beltéri reklám

Együttműködési szerződés született a Minolta Magyarország Kft. és az O-ZONE International Kft. között, melynek keretében a Minolta által kiírt "Környezetbarát színek" pályázatra érkezett legjobb alkotások szerepelnek augusztusban beltéri reklámfelületeken.

A Minolta Magyarország Kft. “Környezetbarát színek” pályázatára számos, rendkívül színvonalas alkotás érkezett. A cég ezért úgy döntött, felhasználja saját marketingkommunikációs céljaira is a legjobb négy pályaművet.
Az O-ZONE Kft. közcélú támogatásként felajánlotta a Minoltának, hogy a Képzőművészeti Egyetem grafikus hallgatói által elkészített pályaművek számára hirdetési felületet biztosít. Összesen 150 darab O-ZONE Classic tábla és 50.000 darab Freecards gyártását és terjesztését vállalja a cég.
A táblák 2001. augusztus 4. és 31. között kerülnek kihelyezésre a Freecards terjesztése pedig augusztus 17-én kezdődik. A 150 Classic táblából 105 Budapesten, 45 vidéki nagyvárosokban lesz látható. Elsősorban luxus éttermekben, divatos kávéházakban, bevásárlóközpontokban és kulturális központokban lehet majd találkozni a legjobb alkotásokkal.
A kihelyezett kreatív anyagok – a megállapodás értelmében – az első négy pályaművet, a Minolta és az O-ZONE Kft. logóját, valamint a pályázat megnevezését tartalmazzák.
Az együttműködésnek köszönhetően a Minolta Magyarország Kft. sikeresnek értékeli a Magyar Képzőművészeti Egyetem hallgatóinak kiírt pályázatot, hiszen nem csak remekművek készültek a fiatal grafikusok által, hanem nagy nyilvánosságot is biztosíthatnak az ifjú tehetségek számára.

Címkék: Hírforrás