Összefogott az ügyfélkapcsolatok menedzselésére a Brit Kamara, az LLP, a Microsoft és a KPMG

Szeminárium a Pivotal eRelationship 2000-ről. Ma közös, exkluzív szemináriumot szervezett a Brit Kereskedelmi Kamara, a London Logic Budapest (LLP), a Microsoft Magyarország és a KPMG.

A szeminárium középpontjában a közép-kelet-európai piacon is egyre ismertebb CRM-szoftver, a Pivotal eRelationship 2000 áll, s vele kapcsolatban annak a kérdésnek a megválaszolása, hogy miért az ügyfél számít egy-egy cég legértékesebb “tőkéjének”.

A Pivotal Corporation megoldásszállítójaként az LLP értékesíti, implementálja a Pivotal eRelationship 2000 elnevezésű CRM szoftverrendszerét és teljes körű támogatást biztosít hozzá. Ez a megoldás az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac egyik vezető terméke, kizárólagosan a Microsoft Windows 2000 és a Microsoft BackOffice platformra készült, azokra optimalizálva. Számos Microsoft-díjat nyert, Bill Gates személyesen mutatta be a nagyközönségnek a Windows 2000 premierjén.
Hazánkban a CRM (Customer Relationship Management – ügyfélkapcsolat-menedzsment) fogalma csak mostanában kezd a vállalatok fókuszába kerülni. Az internet elterjedésével kiszélesedtek a gyors információáramlás és üzleti tevékenység határai, és egyre több vállalat foglalkozik a számára legmegfelelőbb e-business megoldások felkutatásával. (Ezt bizonyítja az LLP konferenciáin megjelenő résztvevők magas száma is.)
Ez az üzleti CRM-alkalmazás lehetővé teszi a társaságoknak, hogy gazdaságosan hozzanak létre egy jól skálázható és a már meglévő rendszerekkel integrálható, kifinomult ügyfélkapcsolat-kezelési rendszert, s ezek révén növelni tudják ügyfeleik elégedettségét, versenyelőnyre tegyenek szert és hosszú távú, jövedelmező partnerkapcsolatokat alakíthassanak ki. A Pivotal eRelationship 2000 támogatja a kereskedelem, a marketing, a telemarketing, az ügyfélszolgálat és a vállalatvezetők munkáját, valamint lehetővé teszi, hogy az ügyfelek és üzleti partnerek a cég alkalmazottaival sokkal hatékonyabban tudjanak együttműködni.
A menedzsment számára azért előnyös az LLP által kínált Pivotal eRelationship 2000, mert növelhető általa a bevétel és a profit, nő az ügyfelek elégedettsége és fokozható a versenyelőny. A kereskedői csapat pontos előrejelzéseket kap: tudja, mi történik a cégen belül (hozzáférhet releváns információkhoz, például a marketinggel, a pénzüggyel, az ügyfélszolgálattal kapcsolatban), s így eléri bevételi tervét. Az ügyfélszolgálat feladata könnyebbé válik, mert elégedett ügyfelekkel találkozik, költségei kontrollálhatókká válnak, a minőségi termékeknek és szolgáltatásoknak köszönhetően egyszerű és nyitott feladattá válik a problémakezelés és a jelentéskészítés. Az értékesítési lehetőségek gyorsan átadhatók az értékesítési részlegnek, a bejelentések hatékony kezelésére nyílik mód, mindezek következtében pedig az IT-részleget alacsonyabb piaci bevezetési költségek terhelik.
Az összefogás eredényeként a Pivotal eRelationship 2000 szeminárium a hatékony és testreszabott ügyfélkapcsolat kiépítésén kívül foglalkozik a szervezet átalakításának kérdéskörével is, azaz, hogy az adott vállalkozás képes legyen lépést tartani a vásárlók elvárásainak folyamatos változásával.

###

Az LLP csoportról
Az LLP csoportot Prágában alapították 1992-ben. Ma már az egyik vezető szolgáltatója az üzleti és pénzügyi szoftvermegoldásoknak Közép- és Kelet-Európában. Az LLP termékskálájába tartozik a time@work időelszámoló, a SunSystems pénzügyi, illetve a Fourth Shift termelésirányító rendszer. Mindemellett az LLP foglalkozik a Pivotal CRM megoldás forgalmazásával és bevezetésével, illetve az SAP R/3 bevezetésével is. 1995-ben kezdett el a vállalat terjeszkedni, aminek eredményeként ma már Pozsonyban, Budapesten, Bukarestben, Zágrábban, és Szófiában vannak leányvállalatai. Az LLP csoport számos, a régión kívüli országban vezet projekteket, például Olaszországban, Németországban, Argentínában, Bolíviában, Oroszországban, az Egyesült Államokban és Izraelben – tavaly az LLP 35 országban végzett munkát. A válallat tavalyi bevétele elérte az 5.27 millió dollárt, alkalmazottainak száma pedig a 100 főt.
Az LLP csoport olyan ügyféllistával büszkélkedhet, amelyen a piac szinte minden szegmenséből találhatóak vállalatok, a petrolkémiai üzletágtól a TV társaságokig. Az LLP csoport ügyfelei közé tartozik például a BP, Jonhson & Johnson, Shell Gas, KPMG, Roche, Magyar Grundy, Regus és a Ferihegyi Utasterminál Fejlesztő Kft.

A szemináriummal és a Pivotal eRelationship 2000-rel kapcsolatban további információ
a contact@llpgroup.com e-mail címen vagy a 412-2400-s telefonszámon kapható.

Címkék: Hírforrás