Autópiac: M. U. 10-ben (Merkur után 10-ben) konferencia

Lehet még jelentkezni "A Fogyasztó Hatalma" Negyedéves Tematikus Szemináriumi Sorozat keretében a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszéke és TNS MODUS Gazdasági és Társadalmi Marketing Tanácsadó Kft. szervezésében megrendezésre kerülő "Autópiac:M.U. 10, Merkur után 10-ben" című konferenciára.

A szeminárium programja
8:30-8:45 Regisztráció
8:45-9:00 A szeminárium megnyitása-Dr. Berács József
Délelőtti szekció Elnök: Dr. Lengyel Emőke
9:00-9:30 Autópiaci kilátások történelmi perspektívából: a Merkurtól a marketingig-Dr. Berács József-BKÁE
9:30-10:00 A hazai autókereskedelem az elmúlt években és a várható tendenciák-Dr. Győző Gábor-Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete
10:00-10:30 Autóértékesítési tendenciák egy, a piacon meghatározó szerepű importőr szempontjából-Dr. Szórád József-Porsche Hungaria
10:30-10:45 Kávészünet
10:45-11:15 TNS MODUS-Autóbarométer-Roncsderbi vagy Forma-1?-Dr. Lengyel Emőke-TNS MODUS
11:15-11:45 Fogyasztói Bizalom Index és az autóvásárlással kapcsolatos attitűdök alakulása 1996-2001-Dr. Hofmeister-Tóth Ágnes-BKÁE
11:45-13:00 Ebédszünet
Délutáni szekció Elnök: Dr. Berács József
13:00-13:30 Az autóvásárlással kapcsolatos lakossági preferenciák-Agárdi Irma-BKÁE
13:30-14:00 A használt autók szerepének alakulása a magyar piacon-Barnucz Tibor-Eurotax
14:00-14:30 A piackutatás szerepe nyugat-európai autópiacon-Olivier Fischesser-TNS Automotive
14:30-15:00 Globalizáció közép-kelet európai sajátosságokkal-Roóz Balázs-Opel Southeast Europe
15:00-15:45 Kérdések válaszok
15:45-16:00 Zárszó-Dr. Lengyel Emőke

Részletek a csatolt meghívóban!

Címkék: Hírforrás