Új Microsoft Támogató Központok

A Grepton és az ICON elnyerték a Microsoft Gold Certified Partner-minősítést

A Grepton Informatikai Rt-vel és az ICON Kft.-vel immár négyre emelkedett a Microsoft Támogatóközpontok száma. Mindkét Microsoft Gold Certified Partner védjegyet elnyert informatikai vállalat a szoftvergyártó cég által támasztott szigorú feltételeknek tett eleget. A védjegy elnyerését legkevesebb hét vizsgázott Microsoft-szakember, a Microsoft szerver termékeinek területén bizonyított szaktudás és a magas színvonalú terméktámogatási szolgáltatásokhoz megfelelő infrastruktúra felmutatása teszi lehetővé.
Azok a gazdálkodó szervezetek, melyek informatikai infrastruktúrájukat ezen cégek szakembereire bízzák, magas szintű szaktudást és üzemeltetési tapasztalatot, a szerződés szintjétől függően 5×8 órás vagy akár napi 24 órás rendelkezésre állást, helyszíni kiszállást és üzemeltetési konzultációkat várhatnak az új támogató központoktól. A minősítést frissen elnyert központok szolgáltatási portfóliója a telefonos problémamegoldástól kezdve a rendszeres helyszíni jelenléten és szaktanácsadáson át egészen az ügyfél igényeihez szabott csomagok kialakításáig terjed.
A Microsoft szervertermékei vonatkozásában ügyfelei számára szinte kizárólag a hivatalos Microsoft Gold Certified Partnereket ajánlja.
A Compaq és a Synergon után a Grepton és az ICON Gold Certified minősítével immár bármilyen nagyságú vállalat megtalálja a számára legmegfelelőbb szolgáltatást a Microsoft aranyfokozatú partnereinél.

*
A Grepton Informatikai Rt.-ről

“A Grepton Informatikai Rt egy régi-új cég. Új, hiszen ez év márciusában kezdte meg önálló tevékenysét, de régi, mert az 1977-es alapítású Protomix szoftver üzletágának önálló céggé alakulásával jött létre. A Grepton kizárólag professzionális IT szolgáltatásokkal foglalkozik, licenc értékesítéssel nem. Ezért jelenti számunkra a Gold Certified Partneri cím elnyerése egyértelműen a kompetencia elismerését a Microsoft részéről.” – nyilatkozta Rónai Balázs, a Grepton Informatikai Rt. egyik vezetője. A Protomix infrastruktúra és rendszerfejlesztési projektjei során nagy ügyfél-elégedettség mellett végzi tevékenységét. A Greptonban jelenleg több mint 30 szakértő dolgozik üzemeltetési és támogatási területen, és kb. két éve végez nagyvállalatoknál szolgáltatási szint megállapodás (SLA) alapján outtasking tevékenységet. A munkatársaink által letett Microsoft minősítő vizsgák száma közel 150, amely nagyságrendekkel meghaladja a cím elnyeréséhez szükséges feltételeket.
“Hivatalos Microsoft Támogató Központként a megszokott magas színvonalú szolgáltatási szintet szeretnénk elérhetővé tenni nagyvállalati ügyfeleink mellett immár közép- és kisvállalati ügyfeleink számára is – tette hozzá Rónai Balázs.”

Az ICON Számítástechnikai Kft.-ről

Több mint egy évtizedes rendszerintegrációs tapasztalataira támaszkodva az ICON a felhasználó céljaira optimalizált, heterogén környezetre épülő rendszerek tervezését, telepítését, karbantartását és támogatását tartja elsődleges feladatának. “A partnerek igényeihez, üzemeltetési tapasztalatához, valamint az alkalmazási környezethez leginkább illeszkedő megoldások szállítását az ICON a piacvezető gyártókkal kialakított szoros üzleti és szakmai kapcsolatokra alapozza. ” – jelentette ki Tóth István, az ICON műszaki igazgatója. “A cég által telepített rendszerekben ma egyaránt jelen van a UNIX és a Microsoft Windows technológia, hiszen felhasználóink többsége heterogén környezetben dolgozik.” A ma 120 fős ICON magas szintű ismeretekre tett szert a Microsoft- és a UNIX-alapú rendszerek integrálása terén. “A rendszerek bonyolultsága, illetve a fokozódó szakember-erőforrás hiány miatt ügyfeleink körében egyre határozottabban fogalmazódik meg az az igény, hogy az integrátor cég ne csak telepítse, hanem üzemeltesse is a rendszert.” – mutatott rá Tóth István. Az ICON 1998. közepétől folyamatosan végez outsourcing tevékenységet, illetve ASP-modell keretében Microsoft alkalmazás-funkciókat szolgáltat felhasználói számára.

Címkék: Hírforrás