A Jófogást üzemeltető Schibsted Classified Media felvásárolta a 400 ezres apróhirdetési bázissal és havi több mint egymillió egyedi látogatóval büszkélkedő expressz.hu-t. Az apróhirdetési piacon két hatalmas szereplő vívta eddig csatáit, az Apród és Jófogás mindeddig fej-fej melett haladtak a hazai online piactér meghódításában. Az összeolvadással azonban piaci előnyre tehet szert a narancssárga figura tulajdonosa, ezentúl ugyanis az expressz.hu-n található hirdetések felkerülnek a Jófogásra.
A Jófogás.hu-t 2010 elején indították el a magyar piacon, 2012 június 1-étől már közel 2 millió aktív apróhirdetés közül válogathattak a felhasználóik. Nem mellesleg Schibsted 29 országban van jelen, Skandinávia mellett Európában, Latin-Amerikában és Ázsiában is vannak érdekeltségei. Itthon a Jófogáson és mostmár az Expresszen kívül a használtaauto.hu tulajdonrészének a fele is az övé.