A United Airlines Houstonból Amszterdamba tartó járatát Chicagóba irányították át, miután az üzleti osztályon utazó egyik utas „zavart” okozott – írja a Guardian.
A gép helyi idő szerint 16.20-kor szállt fel Houstonban, két órával később már a chicagói légtérben volt, ahogy azt a Flightradar24 repüléskövető webhely is mutatta.
A gép sokáig az O’Hare repülőtér körül keringett, mivel el kellett használnia némi üzemanyagot a leszálláshoz, máskülönben túl nehéz lett volna.
Az XJonNYC nevű felhasználó közzétette a Twitteren légiközlekedés belső kommunikációját, amely szerint egy utas rakoncátlankodott a fedélzeten, egy másik tweetben azt írták, hogy az ételválasztás miatt dühödött fel.
A gép végül biztonságban leszállt Chicagóban, az utast pedig már a rendőrök várták a repülőtéren. A repülő ezután felszállt, és folytatta útját Amszterdamba, több mint három órával a tervezett érkezés után szállt le a holland fővárosban.
Azt nem tudni, hogy az utasnak pontosan mi baja volt az étellel, ahogy a Guardian is megjegyzi, a United Airlines járaton mindenki háromfogásos menüt kap.
A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség szerint 2022-ben 47 százalékkal nőtt a szabálytalan utasok száma az előző évhez képest, 568 járatonként egyszer fordul elő incidens.