Szokatlan étlapjával hívta fel magára a figyelmet egy kanadai étterem.
Van Montrealban egy kínai étterem; valószínűleg sosem ismertük volna meg itt a világ túlsó végén, ha nem ennyire zseniális marketinghúzást alkalmaznak. Az Aunt Dai (Dai néni) étteremről az internetezők áradoznak a Twitteren, azonban nem a csodás ízek vagy a széles kínálat tetszett meg nekik, hanem ahogy a tulajdonos jellemzi saját ételeiket a menün.
Az egyik ételnél például megjegyzi, hogy a marhahúsokat kis pálcákra tűzték, de nem egy vendég akadt, aki megvágta a száját, mert azt hitte, csak egy keményebb falat van a szájában (ahogy írja a tulaj: „bizonyára bizarr show-kat néztek a kínai konyháról”). A narancsos marháról pedig azt írja: az egyik csirkés ételükhöz képest
ez nem annyira finom. Mindegy, nem vagyok az észak-amerikai kínai konyha rajongója, de döntsétek el, ahogy érzitek.
Egy harmadik étekhez azt írja, ez az egyik legnépszerűbb fogás Kínában, ő maga is mindig azt rendelt, amikor még ott lakott.
Mivel annyira magasak az elvárásaim ezzel az étellel kapcsolatban, az igazat megvallva nem rajongok annyira a mi változatunkért.
Persze aztán hozzáteszi, hogy amit ők kínálnak, az is nagyon finom, csak ő kicsit más ízekhez szokott hozzá.
Egy negyedik ételhez pedig annyit fűzött, hogy nem olyan régóta szerepel az étlapjukon, és bár a vendégek körében rendkívül népszerű ez a fogás, neki még nem volt rá alkalma, hogy megkóstolja.
Úgy tűnik több időt kellene fordítanom arra, hogy az éttermünkben egyek.
A kommentelőknek nagyon tetszettek az őszinte és vicces jellemzések, úgyhogy vélhetően a sikeres marketingakció hamarosan meglátszik majd a vendégszámon is.